ترجمه زنده گوگل پیکسل بادز پرو

هدفون پیکسل بادز پرو گوگل به‌صورت زنده مکالمات شما را ترجمه می‌کند

هدفون پیکسل بادز پرو گوگل – Google Pixel Buds Pro با اتصال به یک گوشی می‌تواند به‌صورت زنده مکالمات شما به زبان‌های مختلف را ترجمه کند. اما چگونه؟

هدفون بی‌سیم گوگل پیکسل بادز پرو از قابلیت بسیار جذاب ترجمه زنده و همزمان مکالمات بهره می‌برد. این قابلیت خیلی مفیدی است که هنگام سفرهای خارجی می‌توانید از آن برای مکالمه با مردم آن منطقه استفاده کنید. ترجمه زنده بدان معناست که همزمان با صحبت کردن فرد مقابل، شما ترجمه صحبت‌هایش را در هدفون توی گوشتان خواهید شنید. برای استفاده از این قابلیت هم فقط کافیست هدفون وایرلس گوگل پیکسل را به یکی از گوشی‌های پیکسل یا هر گوشی اندرویدی دیگری که به نسخه ۶ به بعد مجهز است، متصل کنید.

ترجمه زنده گوگل پیکسل بادز پرو

ترجمه همزمان مکالمات با هدفون بی‌سیم گوگل

یکی از جذابیت‌های این قابلیت وقتی است که طرف مقابلتان هم می‌تواند از طریق گوشی شما ترجمه صحبت‌هایتان را به‌طور همزمان گوش کند. اگر هم شما یا طرف مقابل دارای مشکل شنوایی بودید، می‌توانید متن مکالمه ترجمه شده را روی صفحه گوشی ببینید. به‌لطف این قابلیت سفرهای خارجی و برقراری ارتباط با مردمی که به زبان دیگری صحبت می‌کنند دیگر دشوار نیست. بنابراین هدفون بیسیم Pixel Buds Pro نه تنها کیفیت بسیار بالایی را در اختیار شما می‌گذارد، بلکه می‌تواند به‌عنوان یک مترجم همیشه و همه‌جا در کنار شما باشد.

آموزش استفاده از ترجمه زنده هدفون پیکسل بادز پرو گوگل

فرض را بر این می‌گیریم که شما این هدفون را تهیه کرده‌اید. حالا چگونه باید از قابلیت مترجم همزمان آن استفاده کنید؟ شرط اول این است که هم اپلیکیشن Google و هم Google Translate روی گوشی شما به آخری نسخه بروزرسانی شده باشد. همچنین مطمئن شوید که اپلیکیشن دستیار گوگل (Google Assistant) را هم روی گوشی اندرویدی‌تان راه‌اندازی کرده‌اید. علاوه بر این به یک اکانت گوگل و اتصال به اینترنت هم نیاز دارید.

سپس کافیست مراحل زیر را دنبال کنید و از این قابلیت در سفرهای خارجی خود لذت ببرید:

ترجمه زنده گوگل پیکسل بادز پرو

  • گوشی‌های هدفون پیکسل بادز پرو را توی گوشتان بگذارید و سپس آن‌ها را به گوشی هوشمند خود متصل کنید.
  • دکمه روی یکی از گوشی‌های هدفون را فشار داده و نگه دارید و عبارت “Hey Google” را بگویید تا دستیار گوگل فعال شود. سپس باید به آن بگویید که می‌خواهید به چه زبانی کمکتان کند. به‌طور مثال می‌توانید بگویید که “Help me speak French” تا زبان فرانسوی را برایتان ترجمه کند.
  • سپس اپلیکیشن گوگل ترنسلیت فعال خواهد شد و وارد حالت مکالمه می‌شود. برنامه از شما می‌خواهد ضبط صدا را فعال کنید. شما باید این گزینه را فعال کنید.
  • دکمه روی گوشی سمت چپ را فشار دهید و شروع به صحبت کردن کنید.
  • بعد از تمام شدن مکالمه، دکمه را رها کنید تا ترجمه صحبت‌های شما روی صفحه ظاهر شود.

به‌نظر شما چقدر این قابلیت می‌تواند برای سفرهای خارجی مفید باشد؟ شما برای مکالمه به زبان‌های خارجی در سفرها از چه روشی استفاده می‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*