هواوی نوا 12 پرو

هواوی نوا ۱۲ پرو با دوربین سلفی دوگانه ۶۰ مگاپیکسلی و نمایشگر باکیفیت در راه است

در آستانه رونمایی از گوشی های سری Huawei Nova 12، عکسی بیرون آمده که طراحی و مشخصات کلیدی گوشی هواوی نوا ۱۲ پرو را نشان می‌دهد.

کمپانی هواوی در روز پنجم دی ماه (26 دسامبر)، از گوشی های سری نوا 12 رونمایی خواهد کرد. تاکنون بر اساس اطلاعات فاش شده، می‌دانستیم که مدل Ultra از نسخه آندرکلاک شده تراشه Kirin 9000s قدرت می‌گیرد و احتمالا از ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. حالا یک عکس لو رفته جدید، جزئیات تازه‌ای را از هواوی نوا ۱۲ پرو فاش می‌سازد.

مشخصات فنی هواوی نوا ۱۲ پرو

این عکس که از اپ Device Info HW گرفته شده، صفحه گوشی را با یک برش کپسولی شکل برای دوربین سلفی نشان می‌دهد. این یعنی مانند نوا 12 اولترا، مدل پرو هم دوربین دوگانه در جلو دارد. رزولوشن نمایشگر لبه خمیده‌ی گوشی، 2776 در 1224 پیکسل و نرخ نوسازی آن، احتمالا 120 هرتز است.

اما شاید جالب‌ترین نکته در این لیست، رویت نام تراشه  معرفی نشده‌ی Kirin 8000 باشد. از دیگر اطلاعات موجود در تصویر باید به رم 12 گیگابابتی LPDDR4 و وجود چیپ NFC اشاره کنیم.مشخصات هواوی نوا ۱۲ پرو

یک افشاگر سرشناس چینی (دیجیتال چت استیشن)، اطلاعات بیشتری را هم به‌اشتراک گذاشت. او از Kirin 8000 5G به‌عنوان چیپست هواوی نوا 12 پرو نام برده و سایر مشخصات کلیدی آن را مشابه مدل اولترا توصیف کرده است. پس باید انتظار یک گوشی 6.78 اینچی با دوربین‌های سلفی 60 و 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم متغیر را داشته باشیم.

وجود باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 100 وات هم دور از ذهن نیست. همچنین در حالی که مدل‌های اولترا و پرو از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد؛ دو گوشی Nova 12 و Nova 12 Lite ظاهرا تراشه 4G اسنپدراگون خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*