هیوندای النترا وارداتی

کرمان موتور تحویل خودرو هیوندای النترا وارداتی را آغاز کرد

تحویل خودرو هیوندای النترا وارداتی آغاز شد. کرمان موتور نخستین سری از Hyundai Elantra 2023 را به دست مشتریان رساند.

شرکت کرمان موتور اخیرا خودرو هیوندای النترا را از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با قیمت 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به متقاضیان عرضه کرد. در همین راستا از روز گذشته فرایند تحویل نخستین سری از این خودرو وارداتی به مشتریان آغاز شده است. کرمان موتور در سری نخست حدود 300 دستگاه را به مشتریان تحویل خواهد داد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات هیوندای النترا 2023 آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی هیوندای النترا وارداتی

هیوندای النترا وارداتی

هیوندای النترا وارداتی از یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی MPi بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 128 اسب بخار و گشتاور 154 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو وارداتی به‌ازای هر 100 کیلومتر کمتر از 7.5 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

امکانات رفاهی هیوندای Elantra

هیوندای النترا وارداتی

این خودرو از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون دو کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش (ESC)، سنسورهای هشدار دهنده موانع در عقب خودرو، سنسورهای هشدار دهنده تغییر میزان باد تایرها (TPMS)، تنظیم سیستم تهویه مطبوع به‌صورت مکانیکی، ترمزهای ABS، EBD و BA، تریم پارچه‌ای صندلی‌ها، چراغ‌های روشنایی در روز (دی لایت)، فرمان کمکی برقی، رادیو پخش، آینه تاشو برقی، سانروف و سنسور نور بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*