سامانه فرصت های شغلی ایرانسل

نسخه جدید سامانه فرصت های شغلی ایرانسل در نمایشگاه تلکام رونمایی شد

نسخه جدید سامانه فرصت های شغلی ایرانسل به‌منظور دسترسی مستقیم کارجویان به موقعیت‌های شغلی در این اپراتور در نمایشگاه تلکام 1402 معرفی شد.

امروز و در جریان سومین روز از برگزاری نمایشگاه تلکام 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، ایرانسل از نسخه جدید سامانه فرصت های شغلی خود با آدرس اینترنتی careers.irancell.ir رونمایی کرد. ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این سامانه را با هدف دسترسی مستقیم کارجویان به موقعیت‌های شغلی در این اپراتور، آشنایی با محیط کاری ایرانسل، اطلاع یافتن از بخش‌های مختلف سازمانی ایرانسل و چگونگی فعالیت آنها و همین‌طور آشنا شدن با دوره‌های کارآموزی ایرانسل طراحی و اجرا کرده است.

جزئیات بخش‌های مختلف سامانه فرصت های شغلی ایرانسل

اگر به دنبال یک شغل خوب و مناسب می‌گردید می‌توانید به صفحه فرصت های شغلی ایرانسل مراجعه کنید و با مشاهده جدیدترین موقعیت های شغلی در این اپراتور با اطلاعات مربوط به شغل از جمله شرح شغل، وظایف و دانش‌های مرتبط با آن آشنا شوید. همچنین در این صفحه می‌توانید به‌صورت مستقیم، رزومه خود را برای به‌دست آوردن موقعیت شغلی در ایرانسل ارسال نمایید.

ایرانسل این سامانه را به‌گونه‌ای طراحی کرده که کارجویان بتوانند در آن با محیط کاری ایرانسل و اقدامات این شرکت برای ایجاد تحول دیجیتال در منابع انسانی آشنا شوند. بخش منابع انسانی ایرانسل به‌وسیله این سامانه به‌طور مستقیم و بدون واسطه به رزومه‌های ارسالی کارجویان دسترسی دارند و کارجویان نیز قادر خواهند بود مسیر پیوستن به شرکت ایرانسل را در این صفحه پیگیری کنند.

در قسمت کارآموزی سامانه فرصت های شغلی ایرانسل، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان به جزئیات فرصت آموزش و استخدام در این شرکت دسترسی دارند. تاکنون مرکز توسعه شغلی ایرانسل سه دوره کارآموزی را برگزار کرده و از طریق برنامه توسعه شغلی خود، دانشجویان و نخبگانی را جذب کرده است. اطلاعات مرحله چهارم مرکز توسعه شغلی ایرانسل هم در سامانه فرصت های شغلی این شرکت بروزرسانی خواهد شد.

وبلاگ، بخش دیگری از سامانه فرصت های شغلی ایرانسل است که در آن، کارجویان، کارمندان، مدیران و علاقه‌مندان می‌توانند به مباحث مرتبط با منابع انسانی دسترسی داشته باشند و با مطالب مرتبط با این حوزه، به‌خصوص با رویکرد منابع انسانی در عصر تحول دیجیتال آشنایی پیدا کنند.

بازدیدکنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2023 از روز ابتدایی این رویداد توانستند این سامانه را مشاهده کنند. بیش از 200 رزومه از کارجویان در دو روز اول نمایشگاه تلکام در این سامانه به ثبت رسید. همچنین از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام 1402 می‌توان به ارائه محصولات نرم افزاری تولید شده توسط ایرانسل برای استفاده در بخش‌های منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها از جمله سامانه تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژه‌ها BDM، سامانه قدردانی درون‌سازمانی Shine، شبکه اجتماعی داخلی iTrust، سامانه مدیریت عملکرد کارکنان IPF، سامانه‌های مدیریت خدمات داخلی و پشتیبانی (iFood/iTaxi/iParking) و سامانه جذب و استخدام ایرانسل اشاره کرد.

نمایشگاه تلکام 1402 تا روز پنجم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه از غرفه ایرانسل بازدید کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*