لپ تاپ ال جی گرم پرو ۲۰۲۴

لپ تاپ ال جی گرم پرو ۲۰۲۴ با پردازنده‌های سری Core Ultra اینتل بروزرسانی شد

ال جی از لپ تاپ‌های فوق باریک و سبک گرم پرو ۲۰۲۴ – LG Gram Pro 2024 با پردازنده‌های سری Core Ultra اینتل، هوش مصنوعی و گرافیک RTX 3050 رونمایی کرد.

ال جی از جدیدترین لپ تاپ خودش، لپ تاپ ال جی گرم پرو ۲۰۲۴ با بهره‌مندی از امکانات پیشرفته هوش مصنوعی رونمایی کرد. این خانواده در دو مدل مختلف عرضه می‌شود که شامل نسخه استاندارد و نسخه ۳۶۰ می‌شود و می‌تواند طیف وسیعی از نیازهای کاربران را برآورده کند. در ادامه شما را بیشتر با نسل جدید لپ تاپ LG آشنا خواهیم کرد.

ال جی گرم پرو ۲۰۲۴ با طعم هوش مصنوعی و گرافیک RTX 3050

کامپیوترهای قابل حمل جدید ال جی از پردازنده‌های پیشرفته سری Core Ultra 7 کمپانی اینتل قدرت می‌گیرند که شامل یک واحد پردازشی عصبی برای تقویت عملکرد هوش مصنوعی است. این واحد که NPU نام دارد، به‌سیستم اجازه می‌دهد پردازش مربوط به عملیات‌های هوش مصنوعی را به‌صورت خودمختار انجام داده و نیازی به اتصال یک شبکه نداشته باشد.

لپ تاپ ال جی گرم پرو ۲۰۲۴

یکی از امکانات جذاب این خانواده، قابلیتی به‌نام AI Gram Link است که اشتراک‌گذاری فایل با گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها را آسان می‌کند. علاوه بر این به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از کیبورد و ترک‌پد لپ تاپ، بتوانند گوشی خودشان را کنترل کنند.

برای بخش گرافیکی، لپ تاپ ال جی کارت گرافیک RTX 3050 با حافظه ۴ گیگابایتی GDDR6 را به کاربران پیشنهاد می‌کند. علاوه بر این، گزارش شده که ال جی با یک برنامه مولد تصاویر هوش مصنوعی در لپ تاپ جدیدش همکاری کرده که با کمک کارت گرافیک می‌تواند ۵ تصویر هوش مصنوعی در ثانیه خلق کند. لپ تاپ‌های جدید ال جی گرم پرو ۲۰۲۴ از نمایشگری با وضوح +WQXGA (معادل ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل) و حداکثر نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی برخوردارند.

لپ تاپ ال جی گرم پرو ۲۰۲۴

قیمت لپ تاپ‌های جدید LG Gram Pro

مدل ۶ اینچی این خانواده که به‌صورت پیش‌فرض به کارت گرافیک RTX 3050 مجهز است، ضمانت ناچیز ۱۲.۴ میلی‌متری دارد که باعث شده حتی ۲۱ درصد از نسل قبلی هم باریک‌تر به‌نظر برسد. به این باید وزن ۱.۱۹ گرمی دستگاه را هم اضافه کنیم که از LG Gram Pro باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ ۱۶ اینچی دنیا را می‌سازد. اما علیرغم این ابعاد شگفت‌انگیز، سازنده از دو فن استفاده کرده و ناحیه لوله حرارتی دفع‌کننده گرما در داخل آن را هم ۵۸ درصد بزرگ‌تر کرده است. قیمت لپ تاپ ال جی گرم پرو ۲۰۲۴ بین ۱،۹۵۸ تا ۲،۵۷۴ دلار بسته به کانفیگ انتخابی شما است.

مدل ۳۶۰ درجه‌ای این لپ تاپ هم یک سیستم ۲ در ۱ با وزن سبک ۱.۳۹ کیلوگرمی و ضخامت ناچیز ۱۲.۴ میلی‌متری است که به یک نمایشگر لمسی مجهز شده و از یک قلم هوشمند (با فناوری شارژ بی‌سیم) پشتیبانی می‌کند. این مدل با قیمتی بین ۲،۱۱۲ تا ۲،۴۶۰ دلار عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*