بازی های رایگان پلی استیشن پلاس - ژانویه ۲۰۲۴

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ژانویه ۲۰۲۴ معرفی شدند

سونی بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ژانویه ۲۰۲۴ را اعلام کرد. این بازی‌ها از ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ در دسترس مشترکان سرویس PS Plus قرار می‌گیرد.

سونی لیست بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه ژانویه ۲۰۲۴ را اعلام کرد. بازی‌هایی که در اینجا معرفی می‌شوند از دوم ژانویه (۱۲ دی ماه) در دسترس کل کاربران مشترک PS Plus اعم از Essential،‌ Extra یا Premium قرار خواهد گرفت.

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس – ژانویه ۲۰۲۴

در مجموع سه بازی قرار است به‌صورت رایگان در اختیار کاربران این سرویس اشتراکی قرار بگیرد که عبارت از “A Plauge Tale: Requiem” و “Evil West” و همینطور “Nobody Saves the World” هستند. در حال حاضر سایت‌های ایرانی امکان خرید اکانت پلی استیشن پلاس با پرداخت ریالی را برای کاربران فراهم کرده‌اند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بازی A Plauge Tale: Requiem (فقط برای PS5)

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس - ژانویه ۲۰۲۴ - بازی A Plauge Tale: Requiem

این یک بازی اکشن و ماجراجویی به سبک شخص سوم است که از داستان فوق‌العاده تأثیرگذار و گرافیک زیبایی برخوردار است. داستان بازی در فرانسه قدیم روایت می‌شود. جایی که مردم با طاعون موش‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و حالا باید یک دختر نوجوان مراقب برادر خردسال خودش باشد تا از این مهلکه جان سالم به‌در ببرند. شما باید در کنار این دو بچه به‌دنبال جای جدیدی برای زندگی بگردید که درگیر بیماری نباشد. علاوه بر این باید راه چاره‌ای برای نفرینی که یکی از این دو را گرفته باشید.

بازی Evil West (برای PS5 و PS4)

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس - ژانویه ۲۰۲۴ - بازی Evil West

بازی‌های وسترن همیشه علاقه‌مندان خاص خودشان را دارند و هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند. حالا این بازی تلفیقی از سبک وسترن، علمی-تخیلی و اکشن را ارائه می‌کند که فوق‌العاده جذاب است. شما در بازی Evil West به غرب وحشی خواهید رفت و تجهیزات و سلاح‌های منحصر به‌فردی برای مقابله با شیاطین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در این بازی نقش یکی از اعضای گروهی از شکارچیان خون‌آشام را ایفا خواهید کرد. در حالی که شیاطین کل منطقه را فرا گرفته‌اند، حالا شما باید با آن‌ها بجنگید و شکستشان بدهید تا به ابرقهرمان جامعه خود تبدیل شوید.

بازی Nobody Saves the World (برای PS5 و PS4)

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس - ژانویه ۲۰۲۴ - Nobody Saves the World

Nobody Saves the World یک بازی تلفیقی با سبک‌های اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی است که گیم پلی بسیار سریع و غنی آن می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خودش کند. در کنار این‌ها باید به کاراکترهای بانمک آن اشاره کرد که محیط بازی را خیلی جذاب کرده‌اند.

شما در این بازی نقش شخصیتی را ایفا خواهید کرد که دائما در حال تغییر شکل است و می‌خواهد از این ویژگی خودش برای نجات دنیا استفاده کند. این شخصی به حلزون، روح، اژدها یا یک اسب تک شاخ تبدیل می‌شود که هر یک ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*