تصویر جدیدی از اچ‌تی‌سی وان ام ۱۰ فاش شد؛ طراحی زاویه دار، ماژول دوربین، نوار آنتن

نمایشگاه MWC 2016 در حال برگذاری است و تولید کنندگان تلفن همراه، محصولات جدید خود را رونمایی کردند. سامسونگ با دست پر آمد و گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را مورد پرده برداری قرار داد، ال‌جی هم پرچمدار فلزی جدیدش را به اسم جی ۵ معرفی کرد؛ سونی نیز ما را با سه گوشی جدید از سری اکسپریا X شگفت زده کرد و نهایتا اچ‌تی‌سی با سه گانه‌ی دیزایر ۵۳۰، ۶۲۰ و ۸۲۵ به این جمع پیوست، اما هیچ کدام از این گوشی های اچ‌تی‌سی در حد و اندازه‌ی پرچمداران نبودند. حال اگر می‌خواهید راجب شایعات جدید اچ‌تی‌سی وان ام ۱۰ بدانید، در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی در MWC حضور پیدا نکرد چرا که قرار است ماه مارس طی رویدادی اختصاصی، پرده برداری شود. در حال حاضر، شایعات حوالی این گوشی بسیارند و در مجموع انتظار داریم وان ام۱۰ ناکامی های گذشته‌ی اچ‌تی‌سی را التیام بخشد، هر چند گاهی از این گوشی با نام “پرفیوم” یاد می‌شود. اوان بلاس، افشا کننده معروف هم در این رابطه پیش‌بینی هایی ارائه کرده و طبق اظهارات وی، پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی ممکن است دکمه‌ای بیضی شکل را در خود جای داده باشد که به احتمال زیاد با اسکنر اثر انگشت ادغام خواهد شد.

امروز، باز هم وب سایت میکرو بلاگینگ Weibo منجر به فاش شدن اطلاعات جدیدی شد؛ به تازگی عکسی از قاب پشتی وان ام ۱۰ منتشر شد و به این وسیله اطلاعات جدیدتری در اختیار ما قرار گرفت. آنطور که در تصویر یافت شده مشهود است، دوربین به کار رفته کمی بیرون زده است. همچنین با توجه به شایعات قبلی، این یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا پیکسل است و همانطور که می‌بینید، دو فلش ال‌ای‌دی در سمت راست آن واقع شده است. در زیر فلش نیز قطعه‌ای سیاه رنگ دیده می‌شود که احتمالا به سیستم فوکوس خودکار لیزری  مربوط خواهد شد.

در تصویر فاش شده، به وضوح می‌توان نوار آنتن را دید و همچنین به نظر می‌رسد با یک میکروفون جهت حذف نویز همراه شده. در سمت چت تصویر، دکمه‌ای فیزیکی دیده می‌شود که احتمالا کلید پاور آن خواهد بود. در بالا نیز فرو رفتگی دیده می‌شود و قطعا به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مربوط خواهد بود.

مشخص است که مطابق نسل های قبلی، وان ام ۱۰ از جنس فلز ساخته خواهد شد؛ تصویر نشت کرده، موردی جدیدی را در طراحی ام ۱۰ نشان نمی‌دهد و بنا بر این، از لحاظ طراحی، نباید انتظار تغییر چندانی در پرچمدار بعدی داشت.

FireShot-Screen-Capture-#14

منبع: phonearena