رای گیری: سامسونگ می گوید گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج زیباترین گوشی‌های جهان هستند، آیا قبول دارید؟

سامسونگ به تازگی در یک کنفرانس خبری خود که در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) برگزار شد، از جدیدترین پرچم‌داران خود به نام گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج رونمایی کرده که با استقبال کاربران نیز رو به رو شده‌اند. حال کمپانی مدعی شده است که گوشی‌های جدید گلکسی، زیباترین موبایل‌های جهان هستند. ما نیز تصمیم گرفتیم تا در یک رای گیری نظر شما گجتی‌ها را در این مورد بدانیم. آیا ادعای سامسونگ را قبول دارید؟ در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.


سال گذشته، وقتی سامسونگ از پرچم‌داران خود، گوشی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج رونمایی کرد مدعی شد که این گوشی‌ها زیباترین موبایل‌های ساخته شده در تاریخ هستند که خیلی از کاربران نیز آن را تایید کردند. حال، پس از معرفی پرچم‌داران جدید گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ، که تفاوت ظاهری کمی با نسل قبلی خود دارند، باعث شده تا سامسونگ دوباره ادعا کند که گوشی‌های جدید این کمپانی زیباترین موبایل‌های جهان هستند.

سامسونگ : گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، زیباترین گوشی های هوشمند جهان هستند !

مدیر بخش موبایل سامسونگ، آقای DJ Koh این ادعا را به زبان آورد و پرچم‌داران جدید کمپانی را زیباترین گوشی‌های موجود در جهان خواند.

طبیعتا هر کمپانی محصول خود را می‌ستاید زیرا بقای کمپانی به فروش محصولاتش بستگی دارد، اما ما می‌خواهیم این موضوع را از خوانندگان خود بپرسیم که آیا با آقای Koh هم عقیده هستید و گوشی‌های جدید گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge را زیباترین گوشی‌های دنیا می‌دانید؟

ابتدا پیشنهاد می کنیم نگاهی داشته باشید به گالری تصاویر این دو گوشی تا طراحی آنها را از تمام زوایا مشاهده کرده و سپس در رای گیری شرکت کنید.

نگاهی نزدیگ به گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) :

نگاهی نزدیگ به گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) :

گالری تصاویر مطبوعاتی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) :

رای گیری