آپدیت نرم افزاری تلویزیون های ال جی ۵ ساله شد

آپدیت نرم افزاری تلویزیون های ال جی ۵ ساله شد؛ یک سر و گردن بالاتر از سامسونگ

شرکت LG با مدل ۲۰۲۴ تلویزیون‌هایش اتفاق بزرگی را در دنیای Smart TV رقم زد. آپدیت نرم افزاری تلویزیون های ال جی از این پس ۵ ساله شد.

امروز کمپانی ال جی از نسل جدید تلویزیون های QNED و QNED mini-LED خودش رونمایی کرد. این محصولات از نظر زیبایی و سخت افزاری بسیار جذاب بودند؛ اما همه‌چیز هم جذاب نیست، به‌خصوص در محصولاتی که کاربر باید از طریق یک رابط کاربری آن‌ها را کنترل کند.

وقتی به محصولات الکترونیکی مصرفی می‌رسیم، نرم افزار هم دقیقا هم اندازه سخت افزار مهم است. بروزرسانی‌های نرم افزاری می‌توانند عملکرد دستگاه شما را حتی چند سال پس از عرضه سریع نگه دارند، مشکلات را حل کنند، امکانات جدیدی را در اختیار شما بگذارند و از همه مهم‌تر امنیت دیوایس را ارتقا دهند.

آپدیت نرم افزاری تلویزیون های ال جی ۵ ساله شد

گرچه معمولا وقتی صحبت از آپدیت‌های نرم افزاری می‌شود همه گوشی‌های هوشمند به ذهنمان می‌آید؛ اما واقعیت امر اینجاست که آن‌ها برای دیگر محصولات تکنولوژی که ما در زندگیمان استفاده می‌کنیم هم مهم هستند. ال جی به‌خوبی این اهمیت را درک کرده و به‌همین خاطر هم آپدیت نرم افزاری تلویزیون های مجهز به سیستم عامل webOS را ۵ ساله کرده است.

به‌مدت ۵ سال آپدیت تلویزیون های جدید ال جی تضمین است

در دسترس قرار گرفتن پلتفرم‌های محتوای دیجیتال مثل یوتیوب و نتفلیکس، این آزادی عمل را به مردم داده تا کمتر به شبکه‌های تلویزیون نیاز پیدا کنند و همان چیزی را ببینند که می‌خواهند. این گرایش به‌لطف تلویزیون‌های هوشمند به‌وجود آمده است. امروزه اکثر ما از تلویزیون‌های هوشمند یا تکنولوژی‌هایی مثل اندروید تی‌وی روی تلویزیون‌های غیرهوشمند خود استفاده می‌کنیم تا به این فضا دسترسی پیدا کنیم. با این حال همیشه چالش‌هایی سر راه کاربران قرار داشته است.

این که یک دستگاه هوشمند جدید به دیگر دستگاه‌های هوشمندتان اضافه کنید، شما را نسبت به دریافت بروزرسانی‌ها توسط آن‌ها نگران می‌کند. برخی از گوشی‌سازها مشکل بروزرسانی‌های محدود اندرویدی روی گوشی‌هایشان را حل کرده‌اند و حالا شاهد پشتیبانی نرم افزاری چند ساله روی آن‌ها هستیم. ظاهرا همین اتفاق در مورد تلویزیون‌های هوشمند هم در حال رخ دادن است. ال جی در این زمینه پیش‌قدم شده تا آپدیت نرم افزاری تلویزیون های ال جی ۵ ساله بشود.

آپدیت نرم افزاری تلویزیون های ۲۰۲۴ ال جی ۵ ساله شد

تمام تلویزیون‌های مدل ۲۰۲۴ این شرکت که از سیستم عامل وب او اس برخوردارند، همگی می‌توانند تا پنج سال بروزرسانی‌های جدید را دریافت کنند. البته این فقط محدود به مدل‌های جدید است و در مورد تلویزیون‌های قدیمی‌تر ال جی صدق نمی‌کند. ضمنا مسئولیت تلویزیون‌های webOS از سایر برندها، بر عهده خود آن‌ها خواهد بود.