گوشی آنر ایکس ۵۰ پرو

گوشی آنر ایکس ۵۰ پرو با چیپست پرچمدار کوالکام و یک باتری غول پیکر رونمایی شد

گوشی آنر ایکس ۵۰ پرو – Honor X50 Pro در قامت یک پرچمدار با چیپست اسنپدراگون، نمایشگر اولد، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ولی قیمت زیر ۵۰۰ دلاری معرفی شد.

در حالی که آنر خودش را آماده رونمایی از گوشی‌های جذاب سری Magic 6 می‌کند، در سکوت خبری از گوشی پرچمدار آنر ایکس ۵۰ پرو در چین رونمایی کرد. این مدل در دو رنگ سبز و مشکی با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و قیمتی در حدود ۴۲۰ دلار دارد. در ادامه با امکانات و مشخصات فنی Honor X50 Pro بیشتر آشنا شوید.

گوشی آنر ایکس ۵۰ پرو

یک نمایشگر اولد و باتری بزرگ در آنر ایکس ۵۰ پرو

گوشی جدید چینی‌ها از یک نمایشگر بزرگ ۶.۷۸ اینچی منحنی OLED با وضوح 1.5K و نرخ رفرش سریع ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. این نمایشگر از رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و از تنظیم روشنایی صفحه ۱۹۲۰ هرتزی از طریق تکنیک PWM Dimming مجهز است. علاوه بر این، یک نمایشگر اثر انگشت هم در زیر این پنل بزرگ گنجانده شده است.

روی قاب پشتی شاهد حضور یک ماژول دوربین گرد هستیم که از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی نه چندان کارآمد ماکرو میزبانی می‌کند. در جلوی دستگاه هم حفره کوچکی روی صفحه قرار گرفته که از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در مجموع گوشی جدید آنر با ضخامت ۸.۴۵ میلی‌متری و وزن ۱۹۲ گرمی خیلی سنگین و ضخیم محسوب نمی‌شود، اما جزو گوشی‌های سبک بازار هم نیست.

اما جذاب‌ترین بخش قضیه، حضور نسخه اورکلاک شده چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام در زیر قاب این قاتل پرچمداران است. تراشه‌ای که می‌تواند عملکرد فنی بسیار خوبی را در اختیار کاربران برای اجرای انواع مختلف بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها بگذارد. یک محفظه بخار خنک‌کننده با مساحت ۵۱۰۰ میلی‌متر هم در زیر قاب این دیوایس تعبیه شده که می‌تواند به‌خوبی حرارت تولید شده توسط قطعات را به‌طرف بیرون هدایت کند.

در حالی که اخیرا سامسونگ حتی گوشی‌های اقتصادی گلکسی A23 خودش را هم به اندروید ۱۴ مجهز کرده، اما در کمال تعجب گوشی آنر ایکس ۵۰ پرو با اندروید ۱۳ و پوسته سفارشی Magic OS 7.2 عرضه می‌شود. البته سازنده ۲ بروزرسانی اندروید بزرگ را هم برای این گوشی منتشر خواهد کرد. در نهایت باید به یک باتری غول پیکر ۵،۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای شاٰرژدهی طولانی دیوایس با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ واتی و فناوری‌های NFC و بلوتوث ۵.۲ اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*