پروژکتور قدرتمند ال جی CineBeam Qube

پروژکتور قدرتمند ال جی CineBeam Qube با پخش ۱۲۰ اینچی 4K رونمایی شد

پروژکتور قدرتمند ال جی CineBeam Qube با امکانات جذابی مثل امکان پخش ۱۲۰ اینچی با وضوح 4K و سیستم عامل webOS برای استفاده مستقل معرفی شد.

ال جی پیش از شروع کنفرانس بین‌المللی CES 2024 از یک پروژکتور قدرتمند رونمایی کرد. پروژکتور ال جی CineBeam Qube (با نام دقیق HU710PB)، جدیدترین پروژکتور برند محبوب کره‌ای از سری CineBeam است که امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد.

امکانات پروژکتور 4K ال جی CineBeam Qube

طراحی پروژکتور 4K‌ ال جی شیک و زیبا است. بدنه آن به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌راحتی می‌تواند تا ۳۶۰ درجه چرخانده شود. پورت‌های آن را HDMI با پشتیبانی از eARC و USB Type-C تشکیل می‌دهند و وزنش هم فقط یک و نیم کیلوگرم است. اما علیرغم ظاهر جمع‌وجوری که دارد، ساین بیم کیوب جدید ال جی می‌تواند تصاویری به بزرگی ۱۲۰ مگاپیکسلی با وضوح اولترا اچ‌دی (۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی) را روی پرده سفید به‌نمایش بگذارد. این قادر به تولید روشنایی 500 ANSI لومن است و به‌لطف آن می‌تواند تصاویر شفاف و کریستالی را به‌نمایش بگذارد.

پروژکتور قدرتمند ال جی CineBeam Qube

این پروژکتور درست مثل مانیتورهای هوشمند سری MyView ال جی از سیستم عامل webOS 6.0 برخوردار است. در واقع این گجت، یک دیوایس مستقل است که برای استفاده نیاز به اتصال هیچ دستگاه دیگری ندارد. بنابراین شما می‌توانید مستقیما از طریق آن به پلتفرم‌های محبوبی مثل یوتیوب، نتفلیکس و غیره دسترسی پیدا کنید. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن باید به انتخاب بین ابعاد ۵۰ تا ۱۲۰ اینچی، پشتیبانی از HDR10، پشتیبانی از اتصال بی‌سیم به اندروید و آی او اس، نسبت کنتراست ۴۵۰ هزار به ۱ و غیره اشاره کرد.

ال جی پروژکتور توانمند CineBeam Qube را با خودش به نمایشگاه CES 2024 خواهد آورد که از تاریخ ۹ تا ۱۲ ژانویه (۱۹ تا ۲۲ دی ۱۴۰۲) در محل دائمی این نمایشگاه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد. بنابراین برای آشنایی بیشتر و اطلاع از قیمت آن باید تا حداقل دو هفته دیگر منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*