هوش مصنوعی گلکسی S24

با ویرایشگر تصاویر هوش مصنوعی در گوشی های گلکسی S24 سامسونگ آشنا شوید

گوشی های گلکسی S24 سامسونگ با یک ویرایشگر تصاویر جذاب مبتنی بر هوش مصنوعی، برای Magic Editor پیکسل 8 گوگل شاخ و شانه می‌کشند.

در آستانه رویداد رونمایی سامسونگ از سری گلکسی اس 24، جزئیات جدیدی از پرچم‌داران جدید این غول کره‌ای منتشر شده است. اکنون تصاویر و جزئیات جدیدی در مورد چند ویژگی کلیدی مبتنی بر هوش مصنوعی در سری Galaxy S24 از جمله ابزاری مشابه با Magic Editor گوگل که در پیکسل 8 رویت شد، به بیرون درز کرده است.

حساب کاربری MysteryLupin روز گذشته در شبکه ایکس گزیده‌ای از اطلاعات لو رفته در موردی سری گلکسی S24 را منتشر کرده که ویژگی‌های کلیدی این سری از جمله هوش مصنوعی را برای ترجمه تماس تلفنی نشان می‌دهد.

علاوه بر این، قابلیتی جدید تحت عنوان «لیتوگرافی زوم» نیز معرفی شده که کیفیت عکس‌های کم‌نور را در هنگام بزرگ‌نمایی افزایش می‌دهد. افزون بر اینکه مجموعه دوربین‌های پرچمداران سامسونگ شامل لنزهای تله‌فوتو است، اکنون به‌لطف هوش مصنوعی، این لنزها در شرایط نوری ضعیف نیز عملکرد مناسبی را ارائه خواهند داد.

هوش مصنوعی گلکسی S24

هم‌چنین در بخشی دیگر نیز صفحه‌نمایش گلکسی اس 24 روشن‌تر از نسل گذشته و با لبه‌های تخت توصیف شده است. ناگفته نماند که دوربین نسخه اولترا از یک سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

اما یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی گلکسی S24، ویرایش تولیدی است که می‌توان سوژه یا اشیاء تصویر را حرکت داد یا حذف کرد. مشابه این قابلیت را گوگل ویرایشگر جادویی (Magic Editor) نامیده و در سری پیکسل 8 ارائه شده است.

البته علیرغم قابلیت‌های هوش مصنوعی به مراتب بهتر اسنپدراگون 8 نسل 3 در مقایسه با تراشه‌های تنسور گوگل، سامسونگ همچنان برای ارائه این ویژگی به اتصال اینترنت نیاز دارد. قابلیت‌های فوق در هر سه نسخه از سری گلکسی اس 24 قابل استفاده است.

این افشاگر هم‌چنین تصاویر باکیفیتی از سری گلکسی S24 را منتشر کرده که البته چندی بعد آنها را حذف کرد؛ احتمالا به این دلیل که سامسونگ به شدت روی نشت رسانه‌ای محصولات خود حساس بوده و فورا آنها را گزارش می‌دهد. با این حال، وب‌سایت Digital Trends اقدام به بازنشر عکس‌های لو رفت کرده است.

پیش‌بینی می‌شود که رویداد راه‌اندازی سامسونگ در تاریخ 17 ژانویه بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی برگزار شود، و وب‌سایت اخیر سامسونگ به طور خلاصه آن تاریخ را قبل از اینکه شرکت اطلاعات را حذف کند، تأیید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*