هوندا HR-V

هوندا HR-V چینی به ایران وارد می‌شود

هوندا HR-V که با نام هوندا وزل در چین مونتاژ می‌شود، به‌زودی وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Honda HR-V آشنا می‌شویم.

خبرها حاکی از آن است خودرو هوندا وزل (Honda Vezel) که به‌عنوان نسل قبلی هوندا HR-V در چین مونتاژ می‌شود، به‌زودی در قالب یک خودرو وارداتی روانه بازار ایران خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات هوندا HR-V آشنا خواهیم شد.

مشخصات همان هوندا HR-V 

هوندا وزل یا همان هوندا HR-V به یک موتور 1.5 لیتری بنزینی تنفس طبیعی مجهز شده و قرار است در تیپ تک دیفرانسیل روانه بازار ایران شود. در حال حاضر از سایر جزئیات فنی این خودرو اطلاعاتی در دست نیست.

هوندا HR-V

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو نیز می‌توان به چراغ‌های جلو و عقب دارای تکنولوژی LED، جک برقی صندوق عقب، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل خودرو در سرپایینی، سامانه کنترل خودرو در سرپایینی، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت جلو و عقب خودرو، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌شکل برقی همراه با گرم‌کن و چراغ راهنما، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سیستم کروز کنترل، تنظیم سیستم تهویه مطبوع به‌شکل برقی، تریم چرمی صندلی‌ها همراه با گرم‌کن، سقف پانورامیک، سامانه کنترل پایداری (ESC)، ترمز پارک برقی و اتوهولد، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*