جارو رباتیک جدید سامسونگ Bespoke Jet Bot Combo

جارو رباتیک جدید سامسونگ، زمین را با بخار تمیز می‌کند

سامسونگ جارو برقی رباتیک جدید خود را معرفی کرد. ربات Bespoke Jet Bot Combo قابلیت‌های تمیزکاری زباله‌ها و شستشوی زمین با بخار را یکجا دارد.

سامسونگ آخرین بار نسخه به‌روزرسانی شده جارو رباتیک «جت بات» (Jet Bot) را سال 2021 به بازار معرفی کرد و حالا جدیدترین اخبار تکنولوژی حکایت از این دارند که در جریان رویداد CES 2024 نسخه جدیدی از این جارو تحت عنوان Bespoke Jet Bot Combo را به نمایش خواهد گذاشت. این محصول، ترکیبی از یک جارو و تی‌کش رباتیک است.

معرفی جارو برقی رباتیک دو کاره جدید سامسونگ

جارو رباتیک جدید سامسونگ Bespoke Jet Bot Combo

پیش از هر چیزی باید ذکر کرد که با استناد به توضیحات سامسونگ در وب‌سایت رسمی خود، جارو رباتیک جدید آن هنوز نهایی نشده است. این شرکت در مطلبی که منتشر کرد، نوشت این محصول «در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد» و این یعنی هنوز لیست قابلیت‌های آن قطعی نیست. در هر صورت، می‌توان به قابلیت‌های کلیدی این جارو برقی اشاره کرد که باید در نسخه نهایی هم موجود باشند.

به گفته سامسونگ، Bespoke Jet Bot Combo هم می‌تواند گرد و خاک و زباله را از سطوح بردارد و هم توانایی تمیزکاری کف را دارد. این جارو رباتیک مجهز به یک پایه تحت عنوان Clean Station است که کارهایی مثل تخلیه مخزن زباله، پر کردن مخزن آب و شستشو به‌همراه خشک کردن دو پد چرخان آن را انجام می‌دهد.

جارو برقی رباتیک جدید سامسونگ قابلیت تمیزکاری با بخار یا بخارشویی هم دارد که در از بین بردن لکه‌های خشک شده روی کف خانه به کمک کاربر می‌آید. این ربات پس از شناسایی لکه روی زمین، از طریق همان پایه Clean Station با آب و بخار به پدها گرما می‌دهد و سپس به‌صورت چرخشی لکه را تمیز می‌کند. به گفته سامسونگ، سرعت چرخش این ربات به 170 چرخش بر دقیقه می‌رسد.

جارو رباتیک جدید سامسونگ Bespoke Jet Bot Combo

این محصول مثل خیلی از جاروهای رباتیک بالارده برای مسیریابی در خانه از هوش مصنوعی بهره می‌گیرد و با اتکا به فناوری هوش مصنوعی سامسونگ، می‌تواند وسایلی را که معمولاً سر راه قرار دارند تشخیص بدهد و به راحتی از کنار آن‌ها بگذرد. قابلیت تشخیص اشیای این ربات ارتقا پیدا کرده است و حالا می‌تواند وسایل خانگی بیشتری را نسبت به قبل شناسایی کند. همچنین توانایی تشخیص فضاهای مختلف در خانه‌ به‌همراه لکه‌های موجود روی کف را دارد و یک سنسور سه‌بعدی جدید هم در نظر گرفته شده است که امکان حرکت دقیق‌تر را برای آن فراهم می‌کند.

جارو رباتیک به‌لطف قابلیتی با نام AI Floor Detect حتی انواع مختلف کف را تشخیص می‌دهد؛ مثلاً بین کف خالی و کف فرش‌دار تفاوت قائل می‌شود و می‌تواند برای عبور از فرش پدها را بالا ببرد یا قبل از تمیزکاری فرش پدها را جمع کند.

جزئیات فنی بیشتری درباره این ربات نظیر ظرفیت باتری، مدت زمان فعالیت با یک بار شارژ، نوع برس غلتکی، ظرفیت مخزن آب و… در دسترس نیست. حتی سامسونگ سخنی از قیمت یا تاریخ عرضه این محصول به میان نیاورده است و احتمالاً جزئیات بیشتر را در رویداد CES 2024 به اشتراک خواهد گذاشت. صرفاً لازم به ذکر است که نسخه قبلی این جارو برقی رباتیک 1300 دلار قیمت داشت.

رویداد CES 2024 از 9 تا 12 ژانویه (19 تا 22 دی) در لاس وگاس برگزار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*