مشخصات گوشی ریلمی ۱۲ پرو و پرو پلاس

افشای مشخصات گوشی ریلمی ۱۲ پرو و پرو پلاس؛ یک دوربین شگفت‌انگیز ۲۰۰ مگاپیکسلی پریسکوپی

مشخصات دو گوشی ریلمی ۱۲ پرو و پرو پلاس فاش شد. اما جذاب‌ترین بخش آن، حضور یک دوربین شگفت‌انگیز ۲۰۰ مگاپیکسلی پریسکوپی روی +Realme 12 Pro است.

روز گذشته گوشی‌های ریلمی RMX3841 و RMX3843 توسط وب‌سایت TENAA گواهی کسب کردند و به‌لطف آن تصاویری از این دو دیوایس را دیدیم. حالا امروز، اطلاعات ما با مشخصات فنی کامل این محصولات تکمیل شد و از همه مهم‌تر تأیید شد که این دو گوشی Realme 12 Pro و +Realme 12 Pro نام دارند.

مشخصات گوشی ریلمی ۱۲ پرو و پرو پلاس

هر دو نسخه گوشی ریلمی از نظر ظاهری یکسان خواهند بود. یک صفحه نمایش AMOLED با اندازه ۶.۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰p، سه دوربین در پشت و یک دوربین در جلو بین آن‌ها مشترک است. تفاوت در تراشه و سنسورهای دوربین آن‌ها خواهد بود.

گوشی ریلمی ۱۲ پرو با فرکانس پردازنده ۲.۲ گیگاهرتزی همراه خواهد بود. سه دوربین در پشت این گوشی وجود دارد که شامل حسگرهای ۵۰ مگاپیکسلی، ۳۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی هستند (احتمالاً با لنزهای واید، پرتره، زوم اپتیکال ۲ برابری و لنز زاویه دید فوق عریض همراهند). دوربین جلویی این گوشی نیز از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گوشی با چهار گزینه حافظه رم تأیید شده است. ۶/۸/۱۲/۱۶ گیگابایت نسخه‌های رم در این مدل خواهد بود. در حالی که ظرفیت ذخیره‌سازی آن به ترتیب ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت است.

مدل پلاس این خانواده به بدنه‌ای با ابعاد ۱۶۱.۵ در ۷۴ در ۸.۸ میلی‌متر و وزن ۱۹۰ گرمی مجهز است. این دیوایس از همان نمایشگر ۱۰ بیتی OLED و همان سایز باتری مدل معمولی استفاده می‌کند. یک پردازنده با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی نیز در زیر قاب آن حضور دارد که با چیپست اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ کوالکام مطابقت دارد.

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی پریسکوپی در ریلمی ۱۲ پرو پلاس

مشخصات گوشی ریلمی ۱۲ پرو و پرو پلاس

ریلمی پوستری را در شبکه اجتماعی X منتشر کرده که به یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اشاره می‌کند و هشتگ “Periscope” نیز روی آن نقش بسته است. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی تکیه بر زوم خود حسگر به‌جای زوم دیجیتالی است که نتیجه آن عکس‌های بسیار باکیفیت‌تر در هنگام زوم کردن است.

اما علاوه بر این، دوربین پریسکوپی می‌تواند عملکرد بهتری برای تفکیک سوژه از پس زمینه داشته باشد و مزیت‌های آن را در عکس‌های پرتره ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*