ساندبار Leviathan V2 Pro ریزر

ساندبار Leviathan V2 Pro ریزر با تشخیص حرکت سر، صدای سه‌بعدی شگفت‌انگیزی را به گوش‌تان می‌رساند

ساندبار Leviathan V2 Pro ریزر با فناوری‌های پیشرفته‌ای مثل تشخیص حرکت سر به‌کمک هوش مصنوعی، ارائه صدای سه‌بعدی و نورپردازی RGB رونمایی شد.

ساندبار جدید ریزر رونمایی شد که از فناوری بیم‌فرمینگ با رهگیری حرکات سر به‌لطف هوش مصنوعی بهره می‌برد. این ساندبار با قیمت حدود ۵۵۰ دلاری خودش وعده می‌دهد که صدای 3D فوق واقع‌گرایانه را ارائه کند که متناسب با حرکات شما در زمان واقعی تطبیق پیدا می‌کند. در ادامه به بررسی جزئیات بیشتری از ساندبار Leviathan V2 Pro ریزر اشاره خواهیم کرد.

لذت شنیدن با هوش مصنوعی به‌سبک ریزر

ساندبار Leviathan V2 Pro ریزر

ساندبار ریزر از میکروفون‌های یکپارچه برای پیگیری حرکات سر شما استفاده می‌کند. این امکان را فراهم می‌کند تا دستگاه به‌طور مداوم بیم‌فرمینگ خود را تنظیم کند و امواج صوتی را به‌صورت مستقیم به گوش‌های شما هدایت کند تا یک تجربه شنیداری کاملا شخصی‌سازی شده را به‌دست بیاورید. این گجت همچنین از فناوری THX Spatial Audio پشتیبانی می‌کند که مجموعه‌ای از فناوری‌های صوتی محیط مجازی برای ارائه صدای فضایی دقیق است. این به این معناست که نه تنها صداها را از همه جهات خواهید شنید، بلکه می‌توانید مکان دقیق آن‌ها را با دقت فوق‌العاده تعیین کنید.

اما فراتر از هوش مصنوعی، ساندبار Leviathan V2 Pro ریزر کیفیت صوتی اصیل و خالصی را ارائه می‌کند. طراحی مالتی‌درایو با دارا بودن پنج درایور فول رنج ۲ اینچی و یک ساب‌وفر به سمت پایین، صداهای بلند و واضح و باس قوی و غنی را ارائه می‌کند. این ساندبار تضمین می‌کند که برای بازی، تماشای فیلم یا حتی گوش دادن به ترانه‌های مورد علاقه‌تان، اتاق شما را با صدایی پرقدرت و لرزاننده پر کند.

ساندبار Leviathan V2 Pro ریزر

ریزر سفارشی‌سازی را نیز روی ساندبار خودش فراموش نکرده است. Razer Leviathan V2 Pro با نورپردازی Chroma RGB این کمپانی همراه است که به شما امکان می‌دهد نورپردازی آن را با ۱۶.۸ میلیون رنگ و افکت‌هایی بی‌شمار سفارشی‌سازی کنید. همچنین برای راحتی بیشتر، گزینه‌های اتصال مختلفی از جمله بلوتوث ۵.۰، یک جک صدای ۳.۵ میلیمتری و پورت USB را نیز در اختیار شما می‌گذارد. همچنین می‌توانید از طریق برنامه Razer Audio و نرم‌افزار Leiyun این اسپیکر را کنترل کنید و تنظیمات EQ را متناسب با نیاز خود دربیاورید، نورپردازی را سفارشی‌سازی و موارد دیگر را انجام دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*