کیبورد فیزیکی آیفون

این قاب جذاب، آیفون شما را به کیبورد فیزیکی مجهز می‌کند

کیبورد اختصاصی جذاب آیفون با قیمت رقابتی و ارائه قابلیت‌های جذابی مثل فیدبک فیزیکی، کلیدهای اختصاصی و درگاه USB-C یک اکسسوری عالی برای آیفون داران به شمار می‌رود.

کمپانی Clicks Technology به‌تازگی از یک کیبورد QWERTY برای مدل‌های پرو آیفون 14 و آیفون 15 رونمایی کرده که تجربه کار با کیبوردهای فیزیکی را در اختیار کاربران آیفون قرار می‌دهد. این دستگاه تنها با آیفون 14 و مدل‌ها Pro و Pro Max آیفون 15 سازگار بوده و فروش آن از روز اول فوریه آغاز خواهد شد.

مشخصات کیبورد فیزیکی Click Technology برای آیفون

اکسسوری iPhone

کیبورد Clicks از چینش QWERTY برای کیبورد استفاده کرده و از شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند. این کیبورد همچنین در دو رنگ مختلف قابل خرید خواهد بود که یکی از آن‌ها زرد رنگ (Bumblebee) بوده و دیگری خاکستری رنگ (gray-blue) است. علاوه بر این، کیبورد فیزیکی جدید Clicks Technology همچنین به درگاه USB-C مجهز بوده و از آن برای اتصال به آیفون استفاده می‌کند. همچنین پس از اتصال این کیبورد به آیفون، نیازی به جدا کردن آن از دستگاه برای شارژ گوشی نخواهد بود و می‌توان بدون نیاز به انجام این کار از طریق درگاه USB-C گوشی را شارژ کرد.

کیبورد فیزیکی آیفون

به ادعای Clicks Technology، این کیبورد جدید از تعدادی میانبر پشتیبانی خواهد کرد که درون iOS تعبیه شده و مورد استفاده قرار خواهند گرفت. برخی از این میانبرها قابلیت‌های جذاب و نوستالژیکی را به کاربران آیفون داده و حس گوشی‌های بلک بری را به آن‌ها القا خواهد کرد.

برخی از این میانبرها عبارتند از:

  • کلیدهای CMD + H کاربر را به صفحه اصلی بازمی‌گرداند.
  • کلیدهای CMD + Space جستجو را آغاز می‌کند.
  • با استفاده از Spacebar می‌توان به گشت و گذار در صفحات وب پرداخت.

قابلیت‌های کلیدی، سازگاری و قیمت

گجت iPhone

کیبورد فیزیکی Clicks Technology از چینش آشنای QWERTY بهره برده و تجربه تایپ کردن کلاسیک با کیبوردها را به کاربران آیفون هدیه می‌دهد. علاوه بر این، گجت کوچک و جمع و جور Clicks Technology همچنین از یک کلید اختصاصی میکروفون هم بهره می‌برد که امکان ضبط صدا را به آن افزوده و تجربه کاربری کلی آن را ارتقا می‌دهد.

در گجت نیوز بخوانید:

اگر تازه آیفون خریده اید، این ۸ اپلیکیشن را فورا روی آن نصب کنید

در حال حاضر قیمت این کیبورد 140 دلار بوده و تنها برای آیفون 14 پرو قابل استفاده است. علاوه بر این، انتظار می‌رود که مدل آیفون 15 پرو آن در نیمه ماه مارس با قیمت 160 دلار به بازار عرضه شود. قیمت مناسب این کیبورد آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی که مایل به ارتقای تجربه تایپ کردن خود در آیفون هستند تبدیل می‌کند.

به‌طور کلی، کیبورد فیزیکی آیفون ساخته شده توسط Clicks Technology گجتی ارزشمند برای آیفون داران به شمار رفته و می‌تواند تجربه تایپ با مدل‌های پرو آیفون 14 و آیفون 15 را به‌طور قابل توجهی ارتقا دهد. با ارائه پاسخ فیزیکی، کلیدهای اختصاصی و قیمت‌گذاری مناسب، این گجت می‌تواند به یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها برای آیفون داران تبدیل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*