آیفون اپلیکیشن

اگر تازه آیفون خریده اید، این 8 اپلیکیشن را فورا روی آن نصب کنید

امروز 8 اپلیکیشن کاربردی را معرفی می‌کنیم که به محض خرید آیفون جدید باید نصبشان کنید! این اپلیکیشن‌ها با ارائه کاربری فوق‌العاده، برنامه‌هایی ضروری برای آیفون شما به شمار می‌روند.

اگر یک آیفون جدید را با قیمتی سرسام آور تهیه کرده باشید، حتما برای محافظت از آن نیز هزینه زیادی کرده‌اید و انواع اکسسوری‌های مختلف از محافظ صفحه نمایش گرفته تا بک کاورهای مختلفی را برای آن تهیه کرده‌اید.

با این وجود اگر سعی داشته باشید حداکثر استفاده نرم افزاری را از گوشی جدیدتان ببرید، باید بدانید که iOS به‌طور پیش‌فرض فاقد برخی امکانات است. در این شرایط تنها راهی که پیش روی شماست، دانلود اپلیکیشن‌های شخص ثالث از اپ استور است.

همان‌طور که استیو جابز فقید سال‌ها پیش گفت، برای هر کاری یک اپلیکیشن در اپ استور وجود دارد. بنابراین این فروشگاه گنجینه‌ای از اپلیکیشن‌های ارزشمند برای آیفون است که برخی از آن‌ها کاربری فوق‌العاده و عملکردی عالی دارند.

در گجت نیوز بخوانید:

اندروید یا iOS، کدامیک کاربران وفادارتری دارند؟

اگر شما هم به‌تازگی آیفون خریده‌اید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید؛ چرا که قصد داریم تعدادی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌های شخص ثالثی که استفاده از آن‌ها در آیفون ضروری است را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن های ضروری که باید روی هر آیفون نصب باشند

1Password

نخستین اپلیکیشنی که پس از خرید آیفون باید روی آن نصب کنید، یک نرم افزار مدیریت پسورد مانند 1Password است که رمزهایی پیچیده و غیرقابل حدس زدن را تولید کرده و در فضایی امن نگهداری می‌کند.

این اپلیکیشن همچنین پسوردهای شما را بین تمامی دستگاه‌هایتان (اپل و غیر اپل) به اشتراک گذاشته و استفاده از آن‌ها در تمامی وبسایت‌ها و سرویس‌ها را به‌سادگی امکان‌پذیر می‌کند.

یکی از مهم‌ترین قابلیت های 1Password امکان ذخیره کردن اطلاعات فردی کاربر مانند مشخصات کارت اعتباری، شماره‌ها و رمزهای مهم و دیگر موارد در کنار پسورد سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف است که از آن یک پکیج جامع برای مدیریت اطلاعات فردی می‌سازد.

علاوه بر این، 1Password همچنین از قابلیت تایید هویت دو مرحله‌ای نیز پشتیبانی کرده و امنیت بسیار بالایی دارد.

دانلود اپلیکیشن 1Password از اپ استور

Notion

Notion نیز یکی از اپلیکیشن هایی‌ست که تصور کار کردن با آیفون بدون آن تقریبا غیرممکن است!

این اپلیکیشن را باید یک بسته کاربردی فوق‌العاده برای گوشی های اپل دانست که به‌راحتی قادر است نوت‌ها، امور روزمره، فعالیت‌ها و حتی متون ذخیره شده کاربر را در یک فضای سرراست و منظم ذخیره کند.

اپلیکیشن Notion رابط کاربری بسیار ساده، روان و سرراستی دارد که آن را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای iOS تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، به اشتراک گذاری ساده و بی‌دردسر داده‌ها با سایر پلتفرم‌ها نیز دیگر ویژگی جذاب این اپلیکیشن به شمار می‌رود؛ به‌طوری که می‌توان از آن هم در لپ تاپ، هم در گوشی و هم در تبلت استفاده کرد.

ممکن است در اولین بار استفاده از این اپلیکیشن، حجم بالای قابلیت‌ها و امکانات این اپلیکیشن کمی برای‌تان گیج‌کننده باشد. با این وجود پس از چند مدت استفاده از Notion، این اپلیکیشن به مغز دوم شما تبدیل شده و در اکثر فعالیت‌های روزمره در کنارتان خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن Notion از اپ استور

Documents

با این که آیفون به‌صورت پیش‌فرض به یک اپلیکیشن مدیریت فایل مجهز است؛ اما این برنامه کاربری بسیار محدودی دارد. بنابراین استفاده از یک فایل منیجر شخص ثالث که قابلیت‌هایی گسترده و کاربردی داشته باشد، برای هر کاربر آیفون ضروری است.

پیشنهاد ما، اپلیکیشن Documents است!

به کمک این برنامه می‌توانید تمامی اسناد خود را در قالبی راحت و خوش‌ساخت مدیریت کنید و تصاویر، فایل‌های ویدیویی و اسناد صوتی‌تان را در دسته‌های مختلف قرار دهید.

همچنین یکی از قابلیت‌های منحصربفرد این فایل منیجر هم بهره بردن از مرورگر اینترنت و وی پی ان اختصاصی است که امکان دریافت محتوای مختلف از اینترنت، بدون نیاز به استفاده از سافاری یا گوگل کروم را فراهم می‌کند.

اپلیکیشن Documents همچنین قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت‌های اسناد را دارد و می‌تواند همراه فوق‌العاده‌ای برای کارمندان و افرادی که با اسناد سر و کار دارند، باشد.

دانلود اپلیکیشن Documents از اپ استور

MyFitnessPal

اپلیکیشن MyFitnessPal یکی از بهترین برنامه‌های رایگان پایش سلامتی است که نقدهای فوق‌العاده‌ای را هم از منتقدین و کاربران دریافت کرده است.

به کمک این اپلیکیشن می‌توانید میزان مصرف انرژی، رژیم غذایی و ورودی کالری خود را مشاهده و پایش کنید و حتی برای نرمش و ورزش نیز برنامه‌ریزی نمایید.

این برنامه همچنین اهدافی از پیش تعیین شده را نیز برای کاربران طراحی می‌کند که می‌توان به کمک آن‌ها زندگی سالم‌تری داشت.

این هدف‌ها البته کاملا قابل شخصی‌سازی هستند؛ اما به‌طور کلی ایده‌هایی عملی و بسیار کاربردی را در خصوص کاهش یا افزایش وزن، تنظیم رژیم غذایی و فعالیت‌های فیزیکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

البته آن‌چه گفته شد، تنها بخش کوچکی از قابلیت‌های MyFitnessPal است؛ چرا که به لطف جامعه کاربری بسیار بزرگ این اپلیکیشن، با نصب آن می‌توان به مجموعه بسیار گسترده‌ای از نکات‌، راهنمایی‌ها و روش‌های مدیریت شیوه زندگی و پایش سلامتی دسترسی پیدا کرد.

در نگاه اول، حجم اطلاعات این برنامه کمی گیج‌کننده است؛ اما مطمئن باشید خیلی زود به آن عادت کرده و به‌طور دائمی از این برنامه به طور روزمره استفاده خواهید کرد.

دانلود اپلیکیشن MyFitnessPal از اپ استور

Snapseed

یکی از بارزترین قابلیت‌های آیفون، دوربین فوق‌العاده آن است. بنابراین یک اپلیکیشن کاربردی و جامع ویرایش تصاویر نیز یکی از نیازهای اصلی کاربران این گوشی به شمار می‌رود.

البته اپلیکیشن پیش‌فرض Photos در آیفون عملکرد قابل قبولی را در ویرایش تصاویر ارائه می‌کند. با این حال اگر به دنبال یک ویرایشگر حرفه‌ای در آیفون تازه خود هستید، حتما Snapseed را امتحان کنید.

این اپلیکیشن قابلیت‌های متعددی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد که امکان تنظیم روشنایی تصاویر، کنتراست و اشباع رنگ آن‌ها را فراهم می‌کنند.

Snapseed همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌تری نظیر رنگ‌های انتخابی (Selective Colors)، کنتراست تون‌های رنگ (Tonal Contrast) و کنتراست دوبل (Double Contrast) را هم به کاربران ارائه داده و حتی به کمک قابلیت تنظیمات انتخابی (Selective Adjustments) امکان ویرایش تنها بخشی از یک تصویر را فراهم می‌کند.

به‌طور کلی، اسنپ سید بسته به نیاز شما می‌تواند یک اپلیکیشن بسیار ساده یا بسیار پیچیده باشد که در هر سطحی پاسخگوی نیازهای شماست.

بنابراین یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌هایی که باید روی آیفون خود نصب کنید، همین برنامه خواهد بود.

دانلود Snapseed از اپ استور

Todoist

Todoist اپلیکیشنی برای برنامه ریزی کارهای روزمره و نوت برداری است که می‌تواند یک منشی فوق‌العاده برای شما باشد.

البته با جستجو در اپ استور می‌توانید اپلیکیشن‌های فراوانی مشابه با Todoist را پیدا کنید. با این وجود، این برنامه یکی از ساده‌ترین رابط‌های کاربری در میان تمامی اپلیکیشن‌های iOS را ارائه داده و مدیریت امور شما را به ساده‌ترین شکل ممکن امکان‌پذیر می‌کند.

مهم‌ترین قابلیت‌های کلیدی این اپلیکیشن را می‌توان امکان برچسب‌گذاری اپلیکیشن‌ها بر حسب اهمیت و قابلیت اضافه کردن آیتم‌ها به تقویم دانست.

در صورتی که قصد دارید چندین کار مختلف را در طول روز انجام دهید، می‌توانید با برچسب‌زنی هریک از آن‌ها به عنوان «ضروری»، با هر بار ورود به اپلیکیشن آن را در صدر برنامه‌ریزی روزانه خود مشاهده کنید.

Todoist همچنین امکان افزودن برنامه‌های مختلف به تقویم را نیز در اختیارتان قرار داده و مدیریت زمانتان را به‌شدت تسهیل خواهد کرد.

دانلود اپلیکیشن Todoist از اپ استور

Spark Mail

اپلیکیشن Spark Mail نیز یکی از برنامه‌های ضروری برای آیفون است که مدیریت ایمیل‌های شما را دگرگون کرده و تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

Spark Mail به کمک قابلیت فوق‌العاده‌ای چون اینباکس هوشمند، در کنار توانایی‌های پیشرفته جستجو و اعلان‌های قابل تنظیم، قادر است به بهترین شکل ایمیل‌های شما را مدیریت کرده و خیالتان را از این بابت راحت کند.

همچنیین قابلیت‌های جذاب و حرفه‌ای نظیر ژست‌های حرکتی قابل تنظیم، امکان پاسخ‌دهی سریع به ایمیل‌ها و قابلیت زمان‌بندی ارسال ایمیل‌ها، این برنامه را به یک منشی واقعی برای شما تبدیل خواهند کرد.

در کنار تمامی آن‌چه گفته شد، چیزی که اسپارک میل را از اپلیکیشن‌های شناخته شده مدیریت ایمیل مثل Gmail یا اپلیکیشن Mail اپل جدا می‌کند، امکان دسته‌بندی هوشمند و اتوماتیک ایمیل‌هاست.

دانلود اپلیکیشن Spark Mail از اپ استور

Mint

Mint یکی از شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن‌های iOS است که امکان مدیریت مالی و مشاهده وضعیت بودجه فردی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

به کمک این اپلیکیشن می‌توانید میزان دخل و خرج ماهانه خود را مدیریت کرده و بودجه‌ای را به‌صورت ماهانه برای امور خاص اختصاص دهید.

Mint همچنین زمان پرداخت قبوض و قسط‌های بانکی‌تان را نیز به شما یادآوری می‌کند و قادر است با دریافت خودکار تراکنش‌های شما از حساب کاربری‌تان در بانک، هریک را دسته‌بندی کند تا بتوانید دید بهتری به وضعیت اقتصادی خود داشته باشید.

به کمک این اپلیکیشن می‌توانید راحت‌تر هزینه‌های ماهیانه خود را مدیریت کنید و برای اهداف اقتصادی‌تان برنامه ریزی بهتری داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن Mint از اپ استور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*