داستان ترسناک جزیره اپستین

داستان ترسناک جزیره اپستین؛ بهشت جنسی سلبریتی‌های دنیا که برملا شد

ابعاد تازه‌ای از پرونده جزیره اپستین کشف شده است؛ جزیره‌ای که به بهشت جنسی سلبریتی‌های دنیا برای تعرض و تجاوز به دختران زیر سن قانونی تبدیل شده بود.

جفری اپستین، نام یک میلیاردر مشهور آمریکایی است که به‌اتهام دلالی و سوء استفاده جنسی از دختران زیر سن قانونی بازداشت شد و در ۱۰ آگوست ۲۰۱۹ هم در زندان درگذشت. او ظاهرا جزیره‌ای به‌نام لیتل سنت جیمز را در سال ۱۹۹۸ خریداری کرده بود و از آن برای اهداف شوم جنسی خود استفاده می‌کرد.

اسنادی وجود دارد که ثابت می‌کند اپشتین برای راه‌اندازی این پروژه برده‌داری جنسی همدستانی دارد، ولی هیچ اسمی در دادگاه‌های او آورده نشد. حالا پس از گذشت چند سال فهرستی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد ظاهرا بیش از ۲۰۰ تن از شخصیت‌های مشهور و تأثیرگذار جهانی جزو مهمانان این بهشت جنسی دروغین بوده‌اند.

جزیره اپستین، برده داری جنسی و مکانی برای کنترل قدرت

مهمانان جزیره‌های اپشتین از سراسر جهان و از بالاترین سطوح جامعه می‌آمدند: مشاهیر، دانشمندان، و اعضای خاندان‌های سلطنتی، همگی با یک جت خصوصی در نزدیکی آن فرود می‌آمدند و سپس با یک هلیکوپتر به جزیره انتقال داده می‌شدند. مالک آن علاقه داشت این جزیره را «جف کوچولو» صدا کند، در حالی که مردم محلی آن را با نام «جزیره آدم روسپی» می‌شناختند. دادستان کل جزایر ویرجین آمریکا هم این جزیره را به عنوان «پناهگاه و محل قاچاق زنان جوان و دختران زیر سن قانونی برای خدمات جنسی، آزار کودکان و تجاوز جنسی» توصیف کرده است.

در این جزیره اپشتین و همدستانش از شناسایی فعالیت غیرقانونی‌شان توسط انجمن‌ها و نیروهای اجرای قانون ویرجین و فدرال جلوگیری می‌کردند و دخترانی که به‌عنوان برده‌های جنسی در این جزیره مورد تجاوز قرار می‌گرفتند هم به‌راحتی نمی‌توانستند از جزیره خارج شوند.

داستان ترسناک جزیره اپستین

سال ۲۰۰۸ و پیش از محکومیتش، اپستین معمولا دو تا سه بار در ماه به این جزیره می‌رفت و هر بار چند روز در آنجا می‌ماند. یکی از کارمندان سابق او جزیره جف کوچولو را اینگونه توصیف می‌کند:

مکانی آرام که در آن سرمایه‌داران با دمپایی و شلوارک مشغول پیاده‌روی هستند، موسیقی‌های مراقبه‌ای از بلندگوها پخش می‌شود و زنان اغلب برهنه‌پوش قدم می‌زنند و آفتاب می‌گیرند.

جزیره اپستین دارای ۷۰ کارمند بود که شامل مراقبین محوطه و باغبان‌ها، خانم‌های لباس‌شور و کاپیتان‌های قایق‌های گردشگری بود. آنها پولوشرت‌های سیاه یا سفید می‌پوشیدند و وظیفه داشتند رمز و راز این جزیره را نزد خود حفظ کنند. همچنین، ورود این کارگران به دو دفتر اصلی اپستین ممنوع بود. یکی از این دفترها دارای یک گاوصندوق فولادی محافظت‌شده بسیار محرمانه بود.

جزیره اپستین، برده داری جنسی و مکانی برای کنترل قدرت

لس آنجلس تایمز می‌نویسد، اپستین به گنجینه دزدان دریایی علاقه خاصی داشت و به‌همین خاطر هم در جزیره پر از بطری‌ها و ظروف قدیمی بود. او به کارکنانش برای کشف اشیاء قیمتی و قدیمی بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار پاداش می‌داد.

مهمانان جزیره اپستین؛ از هاوکینگ افسانه‌ای تا باراک اوباما

همیشه در این جزیره مهمانانی حضور داشتند. از میان نام افراد مشهوری که اپستین از آن‌ها پزیرایی کرده می‌توان به یکی از بزرگ‌ترین فیزیکدانان تاریخ استیون هاوکینگ، بازیگر مطرح هالیوود کوین اسپیسی، یکی از وزرای سابق دولت بریتانیا پیتر مندلسون و سیاستمداران بزرگی مثل بیل کلینتون، دونالد ترامپ و رئیس جمهور فعلی ایالات متحده جو بایدن اشاره کرد.

مهمانان جزیره اپستین

در فهرستی از مهمانان جنجالی این جزیره که به بیرون درز پیدا کرده، نام ۲۰۰ فرد مشهور دیده می‌شود که حضور بسیاری از آن‌ها ثابت شده، اما برخی دیگر نظیر بیل کلینتون آن را رد می‌کنند. البته هنوز مشخص نیست که آیا این افراد هم برای استفاده از خدمات جنسی به این جزیره رفته‌اند یا قاچاق جنسی اپستین در خفا و دور از چشم بقیه انجام می‌گرفت. این موضوع چندین پرونده قضایی در حال پیگیری دارد، اما اتهامات تکان‌دهنده‌ای شامل حال اسپتین می‌شود که خود او چند سال پیش در زندان درگذشته و حالا گریبان سلبریتی‌ها را گرفته است.

داستان ترسناک جزیره اپستین

دونالد ترامپ در کنار جفری اپستین

به‌طور مثال یکی از برده‌های جنسی این جزیره به‌نام گیفر می‌گوید در حالی که او در آن زمان ۱۷ سال سن داشته، شاهزاده اندرو، دوک یورک فرزند سوم و دومین پسر ملکه الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ او را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده است. هرچند شاهزاده اندرو این موضوع را رد کرده است. با فاش شدن این فهرست، احتمالا به‌زودی ابعاد تازه‌ای از این رسوایی اخلاقی بزرگ فاش خواهد شد.