مشخصات و تصاویر کنسول بازی دستی MSI Claw

مشخصات و تصاویر کنسول بازی دستی MSI Claw فاش شد

مشخصات فنی و تصاویر کنسول بازی دستی MSI Claw منتشر شد. یک سیستم گیمینگ ویندوزی قابل حمل با پردازنده نسل چهاردهمی اینتل و سخت افزار بی‌نظیر!

از زمانی که شرکت Valve کنسول بازی قابل حمل Steam Deck را در سال ۲۰۲۲ عرضه کرده، دیگر فعالان صنعت کامپیوترهای شخصی نیز به فکر تلاش در این حوزه افتادند. نام‌های بزرگ صنعت کامپیوتر مثل ایسوس و لنوو، کنسول‌های بازی قابل حمل خودشان را راهی بازار کرده‌اند که از قدرت کافی برای رقابت با استیم دک برخوردار است.

در اوایل هفته گذشته MSI، یکی دیگر از نام‌های بزرگ صنعت کامپیوترهای گیمینگ عکسی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که به کار روی کنسول بازی دستی MSI Claw اشاره می‌کرد. کنسولی که قرار است در نمایشگاه CES 2024 امسال به طور کامل رونمایی شود. اما مجبور نیستید تا آن موقع منتظر بمانید، چرا که شخصی تمام مشخصات فنی و تصاویر این کنسول قابل حمل را فاش کرده است.

مشخصات و تصاویر کنسول بازی دستی MSI Claw

وب‌سایت VideoCardz.com، تصویری از یک کنسول بازی را در صفحه شبکه اجتماعی ایکس خود منتشر کرده و ادعا می‌کند مربوط به کنسول دستی ام‌اس‌آی است. این تصویر نه تنها نام دستگاه را نشان می‌دهد، بلکه مشخصات فنی اولیه آن را نیز فاش می‌کند. این جزئیات از طریق پلتفرم بنچمارک‌گیری Geekbench به‌دست آمده است. تصویر اولیه آن هم نشان می‌دهد که سخت افزار این کنسول توسط اینتل تأمین می‌شود و از قدرت کافی برای اجرای بازی‌های کامپیوتری گرافیکی و سنگین برخوردار است.

مشخصات کنسول بازی دستی MSI Claw

طبق مشخصات درز پیدا کرده، انتظار می‌رود که MSI Claw از یکی از جدیدترین پردازنده‌های سری Meteor Lake اینتل به نام Core Ultra 7 155H قدرت بگیرد. این پردازنده دارای ۱۶ هسته و ۲۲ رشته است. پردازنده توانمندی که دوبرابر پردازنده AMD Ryzen Z1 Extreme به‌کار رفته در کامپیوترهای گیمینگ قابل حمل ASUS ROG Ally و Lenovo Legion Go قدرت دارد. مشخصات نشت کرده همچنین ادعا می‌کنند که این دستگاه ۳۲ گیگابایت حافظه رم نیز خواهد داشت که بیشتر از دو رقیب است.

مشخصات و تصاویر کنسول بازی دستی MSI Claw

رقابت جذاب بین کنسول‌های دستی ویندوزی

در حال حاضر این‌ها تنها اطلاعاتیست که در مورد کنسول بازی دستی MSI Claw به‌دست آمده‌ است. هنوز نسبت به بسیاری از ویژگی‌ها و امکانات سخت افزاری آن بی‌اطلاعیم. از جمله ظرفیت حافظه داخلی دستگاه، اندازه صفحه نمایش، عمر باتری و شاید مهم‌ترین از همه قیمت آن. کمپانی MSI تا این لحظه در مورد اطلاع نشت کرده از Claw اظهار نظر نکرده است؛ بنابراین برای آشنایی بیشتر با این دیوایس باید تا رویداد معرفی رسمی آن در CES 2024 منتظر بمانیم. ولی با توجه به اطلاعاتی که از پردازنده و حافظه این دیوایس درز کرده، می‌توان گفت که MSI با کامپیوتر گیمینگ پرتابل خودش به‌دنبال بلندپروازی و رقابت با سایر بزرگان است.

گفتنیست که نمایشگاه CES 2024 از سه‌شنبه همین هفته ۱۹ دی ماه تا ۲۲ دی ماه در محل دائمی این نمایشگاه، لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*