آپدیت اندروید ۱۴ گلکسی A72

سامسونگ با انتشار آپدیت اندروید ۱۴، کاربران گوشی گلکسی A72 را سورپرایز کرد

گوشی میان‌رده سه سال پیش گلکسی A72، آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت کرد. در حالی که پرچمداران خیلی از برندها هنوز هم این بروزرسانی را دریافت نکرده‌اند.

کاربران روسیه‌ای خبر دادند که آپدیت اندروید ۱۴ را روی گوشی گلکسی A72 خود دریافت کرده‌اند. در حالی که حتی بسیاری از پرچمداران دیگر برندها هنوز هم موفق نشده‌اند طعم نسخه بعدی اندروید را بچشند، این خبر خوبیست که گوشی میان‌رده سه سال پیش سامسونگ موفق شده One UI 6.0 و اندروید ۱۴ را دریافت کند.

این آخرین بروزرسانی اندرویدی بزرگ گوشی گلکسی ای ۷۲ سامسونگ نیز خواهد بود. این محصول در مارس ۲۰۲۱ و همراه با اندروید ۱۱ عرضه شد. سامسونگ وعده پشتیبانی سه ساله را در این محصول داده بود و امروز نشان داد که پای قول خودش می‌ایستد. اما علیرغم اینکه دیگر هیچ بروزرسانی بزرگ اندرویدی برای آن منتشر نمی‌شود، تا یک سال دیگر همچنان می‌تواند پچ‌های امنیتی اندروید را دریافت کرده تا از امنیت کاربرانش محافظت کند.

آپدیت اندروید ۱۴ گلکسی A72

کاربران روسی این بروزرسانی را با شماره فریمور A725FXXU6EWL4 دریافت کرده‌اند و حجم ۲ گیگابایتی آن تعجب برانگیز است؛ دیگر گوشی‌ها این بروزرسانی را معمولا با حجمی بین ۳ تا ۴ گیگابایت گرفته‌اند. به‌هر ترتیب، پچ امنیتی ماه دسامبر ۲۰۲۳ نیز همراه این بروزرسانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

برخی گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا آپدیت One UI 6.1 را هم به‌همراه گوشی‌های سری گلکسی S24 دریافت خواهند کرد. ولی هیچ چیزی مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*