محصولات برند اکستریم مدیران خودرو

گردهمایی پرچمداران اکستریم در نمایشگاه خودرو اهواز + ویدیو

خودروهای پرچمدار برند اکستریم مدیران خودرو در روز گذشته راهی نمایشگاه ماشین اهواز 1402 شدند تا مردم از نزدیک، با پیشرفته‌ترین خودرو های چینی آشنا شوند.

نمایشگاه خودرو اهواز 1402 فرصتی بود تا ماشین های برند اکستریم مدیران خودرو برای اولین بار به یکی از زیباترین شهرهای ایران سفر کنند تا مردم این شهر از نزدیک، با سه مورد از مدرن‌ترین خودروهای چینی آشنا شوند. در ادامه به سراغ تک تک آن‌ها می‌رویم و از نمای نزدیک، با خاص‌ترین آپشن ها و امکانات رفاهی این سه محصول آشنا می‌شویم.

خودروهای اکستریم مدیران خودرو در نمایشگاه اهواز

شرکت اکسید (EXEED) یکی از جدیدترین زیرمجموعه‌های برند چری به حساب می‌آید که تمام تمرکز خود را روی تولید و توسعه خودروهای مدرن، اما با قیمت منطقی و اقتصادی گذاشته است. این برند در ایران، به اسم اکستریم مدیران خودرو شناخته می‌شود تا از ابتدای سال جاری تا کنون، سه مورد از محبوب‌ترین خودروهای چری اکسید را با نام‌های جدید راهی ایران کرده است.

خودرو های اکستریم مدیران خودرو در نمایشگاه اهواز

کابین اکستریم VX با سه نمایشگر دیجیتال

ما قبلا با کراس اوورهای اکستریم LX و اکستریم TXL آشنا شده بودیم و اکنون فرصتی فراهم شد تا با بزرگ‌ترین محصول این شرکت یعنی اکستریم VX هم ملاقاتی داشته باشیم. اکستریم ال ایکس و اکستریم تی ایکس ال قرار است تا در نسخه‌های 1.6 لیتری و 2 لیتری توربو شارژ راهی ایران شوند و دقیقا، همان موتور و پیشرانه‌ای را دارند که قبلا آن را روی فونیکس تیگو 8 پرو و فونیکس تیگو 8 پرومکس دیده بودیم.

یعنی موتور 1.6 لیتری توربو شارژ با 197 اسب بخار قدرت، 290 نیوتن متر گشتاور و گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه یا موتور 2 لیتری توربو شارژ T GDI با توان 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور، باز هم با همان گیربکس اتوماتیک 7DCTW. البته خودرو شاسی بلند اکستریم VX صرفا با موتور 2 لیتری T GDI و گیربکس اتوماتیک 8 سرعته آیسین ژاپن راهی بازار خواهد شد.

در مورد قیمت اکستریم LX و TXL یا حتی اکستریم وی ایکس، فعلا هیچ اطلاعیه یا خبر رسمی در دست نیست اما برای قیمت هایی نظیر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تا حتی بالای 3 میلیارد و 500 میلیون تومان هم آمادگی ذهنی داشته باشید.

تاریخ برگزاری نمایشگاه خودرو اهواز ۱۴۰۲

محصولات برند اکستریم مدیران خودرو

این نمایشگاه از ۱۴ دی ماه تا ۱۷ دی ماه و به مدت ۴ روز، از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب، میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. شرکت‌های ام وی ام، فونیکس، اکستریم، ایران خودرو دیزل، کی ام سی کرمان موتور، شایان دیزل، زامیاد و …، از مهم‌ترین نام‌هایی هستند که در این رویداد شرکت می‌کنند. سرویس اخبار خودرو گجت نیوز سعی دارد تا آخرین اخبار حوزه صنعت خودرو را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهد.