نهمین دوره کارآموزی همراه اول

ثبت نام نهمین دوره کارآموزی همراه اول آغاز شد

ثبت نام نهمین دوره کارآموزی همراه اول آغاز شد. همراه اول با هدف افزایش تجربه و مهارت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار این دوره را برگزار می‌کند.

اپراتور همراه اول فرایند ثبت نام در نهمین دوره کارآموزی خود را آغاز کرده و علاقه‌مندان تا روز چهارشنبه 20 دی 1402 می‌توانند برای شرکت در این دوره چهار ماهه ثبت نام کنند. ضمن این‌که این دوره کارآموزی با هدف افزایش تجربه و مهارت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار برگزار می‌شود.

آغاز ثبت نام نهمین دوره کارآموزی همراه اول

اپراتور همراه اول در این دوره بیش از 70 موقعیت کارآموزی در گروه‌های شغلی مختلف را در نظر گرفته و همچنین امکان ثبت درخواست حداکثر برای 3 موقعیت نیز برای متقاضیان فراهم شده است. افرادی که در دوره‌های کارآموزی شرکت می‌کنند، در طول برگزاری این دوره علاوه بر کسب تجربه کار در اپراتور همراه اول از حقوق و بیمه نیز برخوردار خواهند شد.

ضمن این‌که افرادی که در دوره کارآموزی بتوانند عملکرد مناسبی از خود را نشان دهند، فرصت استخدام در شرکت همراه اول را دست پیدا خواهند کرد. علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس https://hamrah.academy/internship می‌توانند موقعیت‌های کارآموزی را شرکت کرده و همچنین فرایند ثبت نام را انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*