رنگ جدید پلی استیشن 5

رنگ های جدید و جذاب پلی استیشن 5 را تماشا کنید

سونی در نمایشگاه CES 2024 از سه رنگ فوق‌العاده برای کنسول پلی استیشن 5 اسلیم رونمایی کرد. این رنگ‌های جدید و جذاب را در ادامه مشاهده فرمایید.

با وجود این که از عمر کنسول پلی استیشن 5 اسلیم سونی تنها چند ماه می‌گذرد، این کمپانی در نمایشگاه CES 2024 از چندین قاب مختلف برای این کنسول در رنگ‌های مختلف رونمایی کرد. این قاب‌های بسیار جذاب و چشم‌نواز که در سه رنگ آبی، نقره‌ای و قرمز روانه بازار شده‌اند، به‌زودی با قیمت حدود 55 دلار روانه بازار خواهند شد.

در گجت نیوز بخوانید:

پلی استیشن ۵ پرو؛ تاریخ عرضه، قیمت، مشخصات و هرآنچه از PS5 Pro می‌دانیم

با رنگ های جدید پلی استیشن 5 اسلیم بیشتر آشنا شوید

رنگ جدید پلی استیشن 5

بر خلاف مدل سفید رنگ PS5 Slim، در رنگ‌های جدید شاهد استفاده از ترکیب رنگ براق و مات در ورق‌های بالا و پایین نیستیم. بلکه این بار هر چهار بخش تشکیل‌دهنده قاب کنسول رنگی مات دارند که جلوه بسیار خاصی به کنسول بخشیده است. البته سونی هنوز نتوانسته مشکل جمع شدن گرد و خاک در فضای بین ورق‌های بالا و پایین را برطرف کند. بنابراین متاسفانه این مشکل همچنان وجود دارد!

کنسول PS5 Slim

سونی در انتخاب رنگ های جدید پلی استیشن 5 اسلیم مشخصا سعی کرده ریسک زیادی نکند. با این حال نتیجه نهایی فوق‌العاده از آب درآمده است. رنگ قرمز جدید این کنسول کاملا متفاوت از اکسسوری‌های به رنگ قرمز سرامیکی (Ceramic Red) است که پیش تر به بازار عرضه شده بودند. همچنین طراحی رنگ خاکستری نیز با هوشمندی و ظرافت به‌گونه‌ای انجام پذیرفته که نسل اول پلی استیشن را در ذهن تداعی کرده و خاطرات فراوانی را در ذهن‌ها زنده کند. گزارش‌ها البته همچنین حاکی از این هستند که قاب‌های سیاه رنگ PS5 Slim نیز در دست توسعه قرار دارند.

رنگ جدید پلی استیشن 5

این قاب‌ها البته در کنار ظاهر ماتی که دارند، در صورت قرار گرفتن روی استند نگهدارنده کنسول، بازتاب اندک و بسیار زیبایی را نیز ارائه می‌کنند که می‌تواند مورد توجه بسیاری افراد قرار گیرد.

کنسول PS5

بد نیست بدانید که کنسول پلی استیشن 5 اسلیم همچنان در دو مدل دیسک‌خور یا دیجیتالی به بازار عرضه می‌شود. با این وجود، بر خلاف نسخه قدیمی این کنسول، دیسک درایو و پانل کناری مدل‌های دیجیتال و دیسک‌خور با یکدیگر قابل تعویض است؛ به‌طوری که به سادگی می‌توان کنسول دیجیتال را به دیسک‌خور تبدیل کرده و بالعکس! این مساله باعث شده که فرآیند ساخت کنسول پلی استیشن 5 اسلیم ساده‌تر شده و قیمت آن کاهش یابد. ماه گذشته، سونی اعلام کرد که میزان فروش کنسول PS5 از پنجاه میلیون دستگاه هم گذشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*