شرایط فروش اقساطی بک X3

شرایط فروش اقساطی بک X3، کراس اوور کوچک چینی در دی 1402

شرایط فروش اقساطی بک X3 در دی 1402 اعلام شد. شرکت خودروسازان بم شاسی بلند کوچک چینی Bac X3 را به‌شکل اقساطی در دی ماه به بازار عرضه می‌کند.

شرکت خودروسازان بم مدتی قبل مونتاژ بک X3 پرو را آغاز کرد و اکنون در دی ماه 1402 قصد دارد این شاسی بلند چینی کوچک را به‌شکل اقساطی به مشتریان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش بک ایکس 3 پرو آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش اقساطی بک X3 – دی 1402

شرایط فروش اقساطی بک X3

شرکت خودروسازان بم در این طرح، شاسی بلند کوچک چینی بک ایکس 3 را با قیمت نهایی 1 میلیارد تومان به مشتریان عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش پرداخت 500 میلیون تومان و با دریافت تسهیلات به مبلغ 500 میلیون تومان خریداری کنند. همچنین مدت اقساط در این طرح 12 ماهه بوده و فاصله اقساط نیز هر سه ماه یک فقره چک در نظر گرفته شده است. ضمن این‌که نرخ سود نیز در این طرح 26 درصد خواهد بود.

مشخصات فنی و امکانات رفاهی بک ایکس 3 پرو

شرایط فروش اقساطی بک X3

گفتنی است بک X3 پرو از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 102 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT با تیپ ترونیک و با قابلیت تعویض دنده مصنوعی 8 سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

شرایط فروش اقساطی بک X3

از امکانات بک ایکس 3 پرو نیز می‌توان به تنظیم حالت رانندگی، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور فشار باد تایرها، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، استارت دکمه‌ای، کامپیوتر سفری، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم مصنوعی، محدودکننده سرعت، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، دو ایربگ ایمنی و سانروف اشاره کرد.