تأیید طراحی نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا

برخلاف شایعات، طراحی نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا مسطح است + ویدیو

ویدیویی در توییتر منتشر شده که علیرغم شایعات طراحی منحنی نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ، سطح صاف نمایشگر Galaxy S24 Ultra را تأیید می‌کند.

سامسونگ خودش را آماده رویداد بزرگ گلکسی آنپکد دو روز دیگر (۲۷ دی ماه) می‌کند؛ رویدادی که قرار است در آن از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 رونمایی کند. اطلاعات زیادی از این محصولات به‌بیرون درز پیدا کرده، اما یکی از نکات قابل بحث بین علاقه‌مندان و فعالان حوزه موبایل، طراحی نمایشگر مدل Ultra این خانواده است. در واقع برخی از تحلیلگران معتقد بودند که سامسونگ می‌خواهد از یک نمایشگر ویژه با دو طرف منحنی روی گوشی Galaxy S24 Ultra استفاده کند. اما حالا ویدیو کوتاهی به‌بیرون درز کرده که طراحی مسطح نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را تأیید می‌کند.

با وجود ظاهر جذاب سری گلکسی اس با صفحات نمایش منحنی، آنها تمایل به شکستن دارند، نسبت به لمس‌های غیرعمدی حساسند و نصب محافظ صفحه را خسته‌کننده می‌کنند. در این بین برخی از شرکت‌ها مثل سامسونگ و گوگل، به طراحی نمایشگر صاف روی آورده‌اند؛ اما هنوز شرکت‌های چینی مثل ویوو، اوپو و وان پلاس به نمایشگرهای منحنی علاقه‌مند هستند.

بیشتر بخوانید:

عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

حتی برخی شرکت‌های مثل آنر و شیائومی، محصولاتی با نمایشگرهای از هر چهار طرف منحنی را هم به بازار ارائه کرده‌اند. در این محصولات علاوه بر دو طرف چپ و راست، بالا و پایین صفحه نمایش نیز به‌طرف داخل منحنی است که ظاهر منحصر به‌فردی را به دیوایس می‌بخشد. اما ظاهرا سامسونگ کارایی بیشتر صفحه نمایش تخت با حاشیه‌های باریک را به زیبایی و جذابیت نمایشگرهای منحنی ترجیح داده است.

سایر مشخصات نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا

تأیید طراحی نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا

رندر رسمی Samsung Galaxy S24 Ultra

انتظار می‌رود گوشی پرچمدار جدید سامسونگ به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی Dynanmic AMOLED 2x با وضوح ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (+QHD) مجهز باشد که نرخ تازه‌سازی 120Hz و اوج روشنایی بسیار چشمگیر را ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصول، تا روز چهارشنبه همین هفته منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*