خودرو پرنده منصوری

تماشا کنید: اگر کوروش منصوری خودرو پرنده بسازد

شرکت مطرح تیونینگ منصوری با انتشار تصویری از ابر خودرو مفهومی پرنده و متعلق به آینده این کمپانی رونمایی کرد.

شرکت منصوری که سابقه تاسیس آن به سال ۱۹۸۹ در آلمان بازمی‌گردد، توسط فردی ایرانی با نام کوروش منصوری تأسیس شد و تا به امروز با ارائه مجموعه خاصی از محصولات و اکسسوری شخصی‌سازی شده و خودروهای تیونینگ شده خاص جزو برترین کمپانی‌ها در این عرصه شناخته می‌شود. خودروی جدید و البته مفهومی این کمپانی که رندرهایی از آن منتشر شده در واقع یک نسخه از مک لارن و با الهام از سبک طراحی آینده است.

خودرو پرنده منصوری

خودرو پرنده منصوری

خودرو مفهومی منصوری با نام Empower الهام گرفته شده از سبک طراحی سه کمپانی خودروسازی لامبورگینی، مک لارن و مرسدس بنز است. طراحی این خودرو با الهام از خودروهای لوکس و هایپرکار صورت گرفته و شیشه‌های جلوی آن آنچنان بزرگ هستند که نمای پاناروما را به راننده و سرنشینان ارائه می‌دهند. چرخ‌های این خودرو نیز در هنگام پرواز به داخل بدنه خودرو جمع می‌شوند. هدف از طراحی این خودرو، نشان دادن سبک تفکر و همچنین برنامه‌های آتی کوروش منصوری و کمپانی او در عرضه تولید یک ابر خودروی پرنده است. منصوری خاطرنشان می‌کند که نه‌تنها مفاهیم رانندگی، بلکه خودروها نیز در آینده نزدیک تغییر می‌کنند. زمانی که چرخ‌های این خودرو روی زمین قرار می‌گیرد ما را به یاد خودروی نمادین فیلم «بازگشت به آینده» می‌اندازد که نشان‌دهنده سبک خالص طراحی خودروهای آینده است.

خودرو پرنده منصوری

در پست اینستاگرامی منصوری سوالات زیادی در مورد این خودرو مطرح شده بود و تعداد کثیری از مخاطبان سوالاتی را در مورد آینده عرضه این خودرو، پیشرانه، نحوه حرکت و قیمت آن داشتند و اما جواب کمپانی منصوری اینگونه بود:

در حال حاضر هیچکس نمی‌تواند با اطمینان بگوید، اما یک چیز کاملا قطعی است؛ همیشه خودروهای پیشرفته‌تر و تمایل به سفارشی‌سازی آن از طرف یک سازنده مشهور وجود خواهد داشت.

این خودرو ظاهر جذاب و زیبایی دارد، اما اگر خوب دقت کنیم فقط یک هایپرکار معمولی است که پرواز می‌کند و خبری از طراحی آیرودینامیکی در امپاور نیست. بسیاری از کارشناسان حوزه خودرو از بابت صرف انرژی برای طراحی امپاور گیج شده‌اند؛ اما تلاش منصوری برای خلق این طرح را ستایش کرده و آن را قدمی رو به پیشرفت می‌دانند.

در حالی که انسان چندین دهه است که با رویاپردازی در داستان‌ها و فیلم‌های علمی و تخیلی به دنبال ساخت یک خودرو پرنده است، رندرهای خودرو مفهومی پرنده منصوری منتشر شد تا به ما نوید آینده‌ای روشن با خودروهای پرنده و پیشرفت تکنولوژی دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*