مک لارن GTS

مک لارن GTS، سوپرکار 8 سیلندر 626 اسب بخاری معرفی شد

از سوپرکار مک لارن GTS به‌عنوان جایگزین GT رونمایی شد. خودرو سوپر اسپرت جی تی اس دارای طراحی به‌روزرسانی شده، قدرت بیشتر و امکانات جدید است.

بر اساس جدیدترین اخبار خودرو خارجی، مک لارن به‌تازگی سوپرکار GTS را به‌عنوان نسخه فیس لیفت GT معرفی کرد که به‌روزرسانی از لحاظ ظاهری، تریم جدید برای کابین و افزایش خروجی پیشرانه را به دنبال می‌آورد. این سوپرکار از مک لارن 750S بیشتر روی تجربه لوکس تمرکز دارد، ولی در عین حال سطحی از عملکرد را ارائه می‌کند که کماکان درخور نام مک لارن است.

مشخصات و امکانات مک لارن GTS

نمای جلو مک لارن GTS

موتور 4 لیتری V8 توئین توربو مک لارن GTS با تقویت صورت گرفته نسبت به نسخه GT حالا توانایی تولید قدرت 626 اسب بخار و گشتاور 630 نیوتن متر را دارد. در حالی که گشتاور دست‌نخورده مانده، قدرت آن 14 اسب بخار افزایش پیدا کرده. وظیفه انتقال نیرو محرکه این موتور 8 سیلندر را یک گیربکس دوکلاچه 7 سرعته تحت عنوان Seamless Shift Gearbox بر عهده دارد. علاوه بر این، مک لارن از کاهش حدوداً 10 کیلوگرمی وزن این خودرو سوپر اسپرت خبر می‌دهد که باید باعث بهبود جزئی عملکرد آن شود.

نمای عقب مک لارن GTS

به ادعای این خودروساز بریتانیایی، جی تی اس ظرف 3.1 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد و سقف سرعت آن به 326 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. البته انتظار می‌رود این سوپرکار در شتاب‌گیری 0 تا 100 حتی بهتر از رقم اعلام شده عمل کند، از آنجا که نسخه قبلی یعنی GT در تست‌ها مدت زمان 2.8 ثانیه‌ای را ثبت کرده بود. همچنین در نتیجه بهبود سیستم لیفت محور جلو، راننده می‌تواند دماغه این خودرو اسپرت را سریع‌تر از قبل بالا ببرد.

با بازطراحی سپر جلو و ایجاد تغییرهای جزئی در گلگیرهای عقب، ظاهر جذاب‌تری به GTS بخشیده شده. مک لارن اظهار داشته است که این به‌روزرسانی‌ها در عملکرد هم تاثیرگذارند و ورودی‌های بزرگ‌تر به کار رفته در ناحیه جلو و گلگیرهای عقب امکان ورود هوای بیشتر به موتور و رادیاتور را فراهم می‌کنند. ضمن این‌که تریم مشکی براق و رینگ‌های جدید از جمله رینگ 10 پر دیدنی اصطلاحاً توربینی هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

کابین مک لارن GTS

برای صندلی‌های سوپرکار جی تی اس فیس لیفت روکش چرم آنیلین و آلکانتارا به‌همراه الگویی جدید ارائه می‌شود. ناحیه عقب گنجایش نسبتاً زیادی برای حمل بار دارد و صندوق جمع و جور جلو هم فضایی راضی‌کننده جهت نگهداری برخی از وسایل ضروری را در اختیار راننده می‌گذارد.

تحویل مک لارن GTS از سال آینده میلادی کلید می‌خورد و اگرچه قیمت پایه آن به‌صورت رسمی مشخص نشده است، می‌توان پیش‌بینی کرد که از مرز 210 هزار دلار عبور کند. نسخه قبلی بدون آپشن‌های اضافی قیمت پایه 208 هزار دلاری داشت که با به‌روزرسانی‌های صورت گرفته در این نسخه جدید، این افزایش جزئی قیمت انتظار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*