دستگاه تصفیه آب جدید شیائومی

دستگاه تصفیه آب جدید شیائومی فقط در ۳ ثانیه یک لیوان آب تمیز به شما تحویل می‌دهد

دستگاه تصفیه آب جدید شیائومی به‌نام Mijia 1200G Pro با یک سیستم تصفیه‌کننده قدرتمند معرفی شد که می‌تواند در ۳ ثانیه، یک لیوان آب پر تحویل شما دهد.

شیائومی از جدیدترین دستگاه تصفیه آب خودش در چین با نام Mijia Dual-Core Water Purifier 1200G Pro رونمایی کرد. این دستگاه به سیستم تصفیه‌کننده فوق پیشرفته با فیلترهای اولیه و ثانویه مجهز است که ۸ لایه تصفیه را ارائه می‌کنند. این تصفیه‌کننده می‌تواند تا ۹۵ درصد مواد مضر را حذف کرده و دارای گواهینامه ویژه کیفیت آب هم هست. شیائومی روی طراحی این محصول هم وقت گذاشته تا خطر پوسیدگی و انسداد در آن را به‌حداقل برساند و دوام و کارایی آن را بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید:

۱۵ تا از جدیدترین لوازم هوشمند و خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

ابعاد تصفیه آب میجیا دوال کور ۱۲۰ جی پرو برابر با ۴۲۹.۵ در ۴۲۷ در ۱۵۸.۵ میلی‌متر است که آن را مناسب فضای هر نوع آشپزخانه‌ای می‌کند و می‌تواند بدون دردسر در کنار سایر وسایل شما قرار بگیرد. این گجت خانگی شامل ۱۲ فیلتر اسمز معکوس است که سطح غشا را افزایش می‌دهند و باعث افزایش جریان آب تا ۱۰۰ درصد می‌شوند. این ویژگی‌ها به دستگاه اجازه می‌دهند تا حد مطلوبی مواد مضر آب را فیلتر کنند و سازنده نیز تا ۸ سال عمر مفید و عملکرد پایدار محصول خودش را تضمین می‌کند.

از آب آشامیدنی زلال با شدت جریان بالا لذت ببرید

دستگاه تصفیه‌کننده شیائومی دارای یک حالت شستشوی خودکار است که آب را به فیلترهای ممبرین RO بازمی‌گرداند و آن‌ها را به‌خوبی می‌شوید تا کیفیت آبی که به دست کاربر می‌رسد، هیچگاه پایین نیاید. این دستگاه از یک سیستم فیلتراسیون کربن دوگانه بهره می‌برد که از زغال چوب بامبو و کربن پوست نارگیل برای حذف ناخالصی‌هایی مثل کلر و دیگر مولکول‌های کوچک استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین دارای گواهینامه‌هایی برای ایمنی مادران شیرده و کودکان است تا از حذف هرگونه وجود مواد افزودنی در آب اطمینان پیدا کنید.

دستگاه تصفیه آب جدید شیائومی

سرعت عملکرد دستگاه تصفیه آب جدید شیائومی ۱۲۰۰ جی پرو فوق‌العاده است. این مدل می‌تواند تا ۳.۲ لیتر آب تصفیه شده و شفاف را در هر دقیقه به شما تحویل دهد. به‌لطف این سرعت بالا شما در عرض تنها ۳ ثانیه می‌توانید یک لیوان پر آب داشته باشید و میل کنید. همچنین یک شیر نمایشگر دیجیتالی هوشمند نیز روی آن تعبیه شده که اطلاعاتی مثل کیفیت آب و عمر فیلترها را به‌صورت آنی نمایش می‌دهد. علاوه بر این، نمایشگر دیجیتالی قادر به نمایش مقدار TDS مطلوب آب و یک سیستم هشدار هنگام نیاز به تعویض فیلترها است تا از کیفیت آب ثابت و تمیز شیر آب منزل خود اطمینان پیدا کنید. کاربران نیز می‌توانند از طریق نصب یک اپلیکیشن به‌نام Mi Home‌ روی گوشی موبایل خود، این تصفیه‌کننده را کنترل کنند.

قیمت دستگاه تصفیه آب جدید شیائومی

در حال حاضر این دستگاه با قیمت حدود ۴۶۰ دلاری از طریق فروشگاه اینترنتی JD به‌فروش می‌رسد. مشخص نیست که آیا با همین قیمت به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، یا قیمت متفاوتی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*