هوش مصنوعی Meta AI

آموزش ساخت استوری و ریلز اینستاگرام با هوش مصنوعی Meta AI

با هوش مصنوعی Meta AI و تنها چند کلمه توضیح می‌توانید تصاویر واقع گرایانه برای استوری و ریلز اینستاگرام بسازید.

از آنجا که دسترسی عموم مردم به تکنولوژی هوش مصنوعی راحت شده، هنر هوش مصنوعی هم توانسته است روح خلاقانه افراد را سرگرم کند. کاربران در این میان می‌توانند از ابزارهای هوش مصنوعی متعددی که در دسترس قرار دارند از جمله Midjourney، DALL-E 3، Stable Diffusion و Meta AI هر کدام که تمایل دارند را انتخاب کنند.

هوش مصنوعی Meta AI دارای تولید کننده متن به تصویر کاربردی است که می‌تواند تصاویر خوبی برای حساب اینستاگرام شما درست کند. کاربران می‌توانند روی دستگاه‌های مختلف آیفون، گوشی اندرویدی یا تبلت جدید اندرویدی خود از آن بهره بگیرند. بهترین ویژگی آن هم امکان استفاده در پنجره گفتگو (چت) است. همچنین یک وب‌سایت مجزا وجود دارد که با توجه به دستور وارده شده توسط کاربر، تصویر اختصاصی تولید می‌‎کند. اگر همیشه با چالش پیدا کردن تصویر مناسب برای ریلز‌ اینستاگرام مواجه هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا شیوه ساخت تصویر مناسب با هوش مصنوعی Meta AI را توضیح دهیم.

هوش مصنوعی Meta AI چیست؟

ابزار جدید هوش مصنوعی که Meta معرفی کرده، با اپلیکیشن‌های محبوب اینستاگرام، فیسبوک و واتساپ همگام شده است تا پاسخ‌های دقیق و مبسوطی به جستارهای آن‌ها فراهم کند. Meta AI مبتنی بر مدل اصلی Emu طراحی شده و از تولید کننده هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر استفاده می‌کند. همان‌طور که اشاره کردیم، یک وب‌سایت اختصاصی هوش مصنوعی Meta AI هم وجود دارد که فرمان‌های ورودی متن را از کاربر می‌پذیرد و بر اساس آن چهار تصویر مرتبط پیشنهاد می‌دهد.

هوش مصنوعی Meta AI

امکان تولید تصاویر هوش مصنوعی در این ابزار می‌تواند راهی آسان برای تبدیل ایده‌های کاربران به تصاویر واقع گرایانه باشد؛ اما همچنین باید به جنبه تاریک آن توجه کرد. نگرانی‌هایی هم در باب اخلاقی بودن استفاده از تصاویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی وجود دارد و مهم‌ترین آن‌ها متوجه حقوق مالکیت معنوی می‌شود. این امکان جدید و پیشگامانه، همچنین پرسش‌هایی درباره اصالت کارهای هنری مطرح کرده است. کمپانی سازنده برای رفع این مشکل، واترماک یا ته نقش “Imagines With AI” را به تصاویر ساخته شده توسط Meta AI اضافه کرده است. سازنده قصد دارد در آینده نوعی واترمارک نامرئی را به این تصاویر اضافه کند که با بریدن و انواع ابزارهای ویرایش تصویر هم امکان دستکاری‌اش وجود نداشته باشد.

در گجت‌نیوز بخوانید: هوش مصنوعی تصویرساز متا معرفی شد؛ وقت خداحافظی با DALL-E و میدجرنی؟

چطور در چت اینستاگرام تصاویر هوش مصنوعی بسازیم؟

اینستاگرام این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که بتوانند در پنجره چت با سایر افراد تصاویر هوش مصنوعی Meta AI بسازند. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

1. وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

2. به صفحه گفتگو با دوستان خود بروید.

3. تایپ کنید @Meta AI/imagine و سپس یک فاصله بزنید. حالا توضیحات تصویر مد نظرتان را بنویسید.

4. دکمه Send را فشار دهید و منتظر بمانید تا تصویر ظاهر شود.

هوش مصنوعی Meta AI

5. انگشت خود را روی تصویر فشرده و نگه دارید تا آیکون دانلود ظاهر شود.

هوش مصنوعی Meta AI

چگونه با دستور Imagine در هوش مصنوعی Meta AI تصور بسازیم؟

در حالی که هوش مصنوعی Meta AI فعلاً در انحصار استفاده کاربران آمریکایی قرار دارد، افراد از سایر موقعیت‌های جغرافیایی در سر تا سر جهان می‌توانند به کمک VPN از آن بهره بگیرند.

راهنمای ساخت تصویر با دستور Imagine در Meta AI:

1. به وب‌سایت imagine.meta.com بروید.

2. گزینه Log in to generate را انتخاب کنید.

3. اگر حساب کاربری Meta ندارید، می‌توانید با فیسبوک، اینستاگرام یا ایمیل خود حساب جدید بسازید.

4. در بخش جعبه متنی، درباره تصویر مد نظر خود توضیح با جزئیات دقیق بنویسید.

هوش مصنوعی Meta AI

5. گزینه Generate را انتخاب کنید.

هوش مصنوعی Meta AI

6. روی تصویر ضربه بزنید و انگشت خود را نگه دارید تا دانلود شود. در نسخه دسکتاپ می‌توانید با کلیک راست این کار را انجام دهید.

نکاتی برای نوشتن پرامپت مؤثر در تولید هوش مصنوعی هنری

شما برای دریافت تصویر هنری و مفید از ابزار هوش مصنوعی، به یک پرامپت یا دستور قابل اطمینان نیاز دارید. دستوری که خوب نوشته شده باشد، نیازمند درک عمیق از آنچه در نظر دارید است. به نکته‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم بیشتر توجه کنید تا بیشترین استفاده از ابزارهای نوین هوش مصنوعی ببرید.

همچنین بخوانید: چگونه تصاویر جعلی هوش مصنوعی را از واقعی تشخیص دهیم

تصور خود را با جزئیات دقیق توصیف کنید

هوش مصنوعی Meta AI

وقتی ایده واضح از تصویر مد نظرتان شکل گرفت، آن را به پرامپت تبدیل کنید. در توضیحات تصویر، دقیق و با جزئیات باشید. هر عنصر از تصویر را با کاما جدا کنید تا هوش مصنوعی بتواند توضیحات را از هم جدا کند.

جزئیات نور و قاب بندی را اضافه کنید

نور می‌تواند رنگ و جلوه به تصویر بدهد. دستور پرامپت را با توضیح نور و سبک نوردهی مانند نور طبیعی، نور پس زمینه یا نور از لبه مشخص کنید.

هوش مصنوعی Meta AI

منظور از قاب بندی، معطوف کردن توجه بیننده به هدف تصور است. از عبارت‌های مخصوص عکاسی مانند نمای باز، نمای بسته، مرکز تصویر، خارج از مرکز و نمای کج یا هلندی استفاده کنید تا هوش مصنوعی تصاویر را واقع گرایانه‌تر بسازد.

سبک تصویر را تعریف کنید

هوش مصنوعی Meta AI

تعریف سبک زیبایی شناسانه یک تصویر، به آن عمق اضافه کرده و مود و حالتش را تعیین می‌کند. اگر نوع به خصوصی از زیبایی شناختی را در نظر دارید، حتماً در پرامپت قد کنید. برای مثال، می‌توانید بنویسید Style of و سپس نام هنرمند مورد علاقه‌تان را اضافه کنید تا سبک تصویر به آن تغییر کند. از کلیدواژه‌های فوتورئالیسم، نقاشی آبرنگ، نقاشی رنگ روغن، سورئالیسم، امپرسیونیسم یا آبستره استفاده کنید تا سبک‌های مختلفی در تصاویر ایجاد شود.

دستور پرامپت را بازنویسی کنید

شاید در اولین دستور نتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. در این حالت بهتر است دستور پرامپت خود را بازنگری کرده و تغییراتی در آن ایجاد کنید. این کار منجر به بهبود کیفیت در تصویر ساخته هوش مصنوعی Meta AI می‌شود. با کلید واژه‌ها و سبک‌های هنری بازی کنید. اشکالات را در تصویر ساخته شده پیدا کرده و عناصر توصیف شده اولیه را آن‌قدر تغییر دهید تا نتیجه دلخواه کسب شود.
چطور با تصاویر هوش مصنوعی ریلز اینستاگرامی بسازیم؟

پس از ایجاد تصویر با هوش مصنوعی Meta AI، می‌توانید از نتیجه در ریلز استفاده کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.

2. در پایین صفحه خانه، آیکون + را انتخاب کنید.

3. گزینه Reel را برگزینید.

هوش مصنوعی Meta AI

4. تصویر ساخته شده با هوش مصنوعی را از گالری تصاویر پیدا کنید.

5. حالا متن، فایل صوتی، استیکر مورد نظرتان را به ریلز اضافه کنید.

6. آیکون پیکان را انتخاب کنید.

هوش مصنوعی Meta AI

7. تگ و کپشن اضافه کنید.

8. Next را انتخاب کنید.

9. حالا Share را انتخاب کنید.

هوش مصنوعی Meta AI

از هوش مصنوعی Meta AI نهایت بهره را بگیرید

اگر هنوز با هوش مصنوعی کار نکرده‌اید، وقتش رسیده تا در آن شیرجه بزنید! کمپانی متا ابزار هوش مصنوعی خود را در پلتفرم‌های متعددی از جمله فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ در دسترس کاربران قرار داده و شما برای استفاده از این ابزار مدرن کافی است متن مناسبی وارد کنید و تصویر زیبای خود را تحویل بگیرید. هوش مصنوعی Meta AI حالا در اینستاگرام فعال شده و می‌توانید از مزایای جالب آن در چت خود با دوستان و اعضای خانواده بهره بگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*