فروش اقساطی مدیران خودرو

آغاز فروش اقساطی مدیران خودرو در دی ماه 1402

شرایط جدید فروش نقد و اقساطی (۵ ساله) محصولات مدیران خودرو با انتشار یک بیانیه به‌همراه جزئیات فروش توسط این شرکت اعلام شد.

طرح جدید فروش محصولات مدیران خودرو که اخیرا توسط این شرکت اعلام شده است، با شرایط خرید نقد یا اقساط برای مشتریان امکان‌پذیر است. در این طرح ۹ مدل خودرو مختلف از این شرکت عرضه خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این گروه خودروسازی اطلاعات بیشتری در این مورد کسب نمایند.

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو – دی ماه ۱۴۰۲

خودروهای ارائه شده در این طرح به ترتیب از محصولات ام وی ام (MVM) شامل خودرو X22 Pro دنده دستی، خودرو X33 Cross دنده دستی و اتوماتیک، خودرو Arrizo 5 Sport و خودرو X55 Pro خواهد بود. همچنین در لاین محصولات فونیکس نیز خودرو Arrizo 6 Pro، فونیکس FX، خودرو Tiggo 8 Pro Max IE و خودرو +Tiggo 8 Pro E توسط مدیران خودرو عرضه خواهند شد. جزئیات شرایط فروش در جدول زیر قابل مشاهده است.

شرایط فروش مدیران خودرو

در طرح فروش مدیران خودرو تمامی محصولات ذکر شده، چه در فروش نقدی یا اقساطی با قیمت قطعی و نهایی توسط این شرکت تحویل مشتریان خواهند شد. همچنین نحوه پرداخت در شرایط فروش اقساطی بسته به نوع خودروی انتخابی توسط مشتری با چند نوع پیش پرداخت پیش‌بینی شده که با توجه به درصد پیش پرداخت مبلغ اقساط نیز متغیر خواهد بود. شایان ذکر است که در این طرح، بازپرداخت اقساط در طول بازه ۵ ساله (۶۰ ماه) توسط مشتریان قابل پرداخت خواهد بود.

شرایط فروش مدیران خودرو

طبق ضوابط اعلام شده از سوی شرکت مدیران خودرو در طرح فروش این محصولات، چه به‌صورت نقدی و چه اقساطی، همه محصولات شامل گارانتی به‌نحو زیر می‌شوند:

خودرو ام وی ام X22 Pro، خودرو X33 Cross و خودرو Arrizo 5 Sport: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر گارانتی به‌همراه ۶ سرویس دوره‌ای رایگان.

خودرو X55 Pro، خودرو Arrizo 6 Pro و فونیکس FX : پنج سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی به‌همراه ۶ سرویس دوره‌ای رایگان.

خودرو Tiggo 8 Pro Max و خودرو +Tiggo 8 Pro E: هفت سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی به‌همراه ۱۰ سرویس دوره‌ای رایگان.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*