پیشرفته ترین شاسی بلند چانگان

پیشرفته ترین شاسی بلند چانگان توسط سایپا به ایران می‌آید

چانگان دیپال S7 به‌عنوان پیشرفته ترین شاسی بلند چانگان توسط سایپا به ایران می‌آید. در ادامه با مشخصات و امکانات Changan Deepal S7 آشنا می‌شویم.

خبرها حاکی از آن است که گروه خودروسازی سایپا طرح واردات چانگان دیپال S7 را به‌عنوان پیشرفته ترین شاسی بلند چانگان در دستور کار خود قرار داده و به‌زودی نیز شاهد ورود مدل‌های اولیه این شاسی بلند چینی خواهیم بود. این شاسی بلند چینی که با نام چانگان شنلان اس 7 نیز شناخته می‌شود در تیپ هیبرید E-REV به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات چانگان Deepal S7 آشنا می‌شویم.

مشخصات پیشرفته ترین شاسی بلند چانگان

پیشرفته ترین شاسی بلند چانگان

چانگان دیپال S7 در نسخه هیبریدی به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی به‌همراه موتورهای برقی مجهز شده است. موتور بنزینی 1.5 لیتری تنفس طبیعی در این خودرو عملکردی مشابه ژنراتور دارد و می‌تواند قدرتی برابر با 94 اسب بخار را به تولید برساند. موتور برقی این خودرو نیز قادر به تولید قدرتی برابر با 238 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر است.

پیشرفته ترین شاسی بلند چانگان

چانگان DEEPAL S7 هیبریدی در دو تیپ با مجموعه باتری 18.99 کیلووات‌ساعت و 31.73 کیلووات‌ساعتی عرضه می‌شود که به‌ترتیب با یک بار شارژ کامل امکان پیمایش مسافتی برابر با 120 کیلومتر و 200 کیلومتر را فراهم می‌سازد. همچنین پیمایش این دو تیپ در حالت ترکیبی نیز به‌ترتیب 1040 کیلومتر و 1120 کیلومتر خواهد بود. البته در حال حاضر مشخص نشده این خودرو در کدام تیپ روانه بازار ایران خواهد شد.

پیشرفته ترین شاسی بلند چانگان

چانگان دیپال S7 از 27 سنسور مختلف برای ارائه قابلیت رانندگی خودکار بهره می‌برد؛ یعنی این خودرو بدون دخالت راننده نیز قادر به حرکت خواهد بود. چانگان برای این سیستم از چیپست 8155 اسنپدراگون کوالکام نیز استفاده کرده است.

امکانات رفاهی و ایمنی چانگان دیپال S7 

Changan Deepal S7

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش (ESP)، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار تصادف از جلو (FCW)، سیستم نور بالا اتوماتیک (IHC)، سیستم کمکی کروز هوشمند (ICA)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)، سیستم کمکی حرکت در ترافیک (TJA)، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)، رادار نقطه کور (BSD)، رادار تصادف از عقب (RCTA)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW)، سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA)، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌ها جانبی به‌شکل برقی و مجهز به گرم‌کن، ترمز پارک برقی و اتوهولد، سنسورهای نور و باران، سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، مانیتور لمسی، آینه الکتروکرومیک، هدآپ دیسپلی، دستگیره‌های مخفی و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*