دوربین امنیتی شیائومی

دوربین مدار بسته جدید شیائومی با انرژی خورشیدی هم کار می‌کند

دوربین مدار بسته جدید شیائومی امکاناتی همچون پنل خورشیدی، نور مادون قرمز و LED، گواهی IP66 و چیپ AI دارد تا از خیلی از دوربین‌های امنیتی دیگر، متمایز باشد.

شیائومی از یک گجت هوشمند جدید به‌نام Solar Outdoor Camera BW400 Pro Set رونمایی کرد؛ این یک دوربین مدار بسته خورشیدی با امکانات کم‌نظیر است.

همان‌طور که از نامش پیداست، این دوربین به یک پنل خورشیدی تجهیز شده که نور آفتاب را به انرژی قابل مصرف در شب تبدیل می‌کند. ظرفیت باتری شارژی آن، 10 هزار میلی‌آمپر ساعت است و در شرایط کاری نرمال، تا 180 روز شارژدهی خواهد داشت.

میدان دید دوربین، 132 درجه است و برای امنیت بیشتر داده‌ها، رمزنگاری چند لایه دارد. با توجه به استفاده در محیط‌های باز، از گواهی IP66 هم  بهره‌مند شده تا از گزند باران یا گرد و غبار، در امان بماند.

این دوربین امنیتی برای داشتن دید موثر در تاریکی، دارای نور مادون قرمز و LED است و می‌تواند وضوح فوق شفاف 2.5K را در شب ارائه دهد. داشتن گشودگی دیافراگم f/1.6 هم عامل موثری برای افزایش حساسیت آن به نور است.

علاوه بر امکان نصب و استفاده آسان، باید به امکانات دیگری مانند چیپ AI برای پردازش و تشخیص هوشمند افراد، امکان مکالمه صوتی دو-طرفه، پشتیبانی از اتصال بی‌سیم، درگاه کارت SD و ذخیره‌سازی ابری اشاره کنیم. همچنین با دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت هم سازگاری دارد.

با وجود اینکه شیائومی این دوربین مدار بسته جدید را روی وب‌سایت خود قرار داده؛ اما هنوز قیمت و تاریخ فروش آن را اعلام نکرده است.