پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک

تصاویر پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک در 3 رنگ جدید منتشر شد

پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک در 3 رنگ جدید توسط ایران خودرو دیزل تولید و به بازار عرضه می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ فوتون جی 7 اتوماتیک آشنا خواهیم شد.

شرکت ایران خودرو دیزل تولید پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک را در رنگ‌های جدید آغاز کرد. مشتریان اکنون علاوه بر رنگ‌های خاکستری، مشکی و سفید می‌توانند این پیکاپ چینی را در سه رنگ جدید، قرمز، آبی و زرد نیز خریداری کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این پیکاپ فوتون جی 7 اتوماتیک آشنا می‌شویم.

تولید پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک در 3 رنگ جدید

پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک

علاوه بر این‌که ایران خودرو دیزل پیکاپ جی 7 اتوماتیک را در سه رنگ جدید قرمز، آبی و زرد به تولید رسانده، اخیرا طی پیامی به برخی از مشتریان این خودرو اعلام کرد آنها می‌توانند خودرو ثبت نامی خود را به‌شکل اختیاری از رنگ‌های سفید و مشکی به رنگ‌های خاص به‌شکل محدود تغییر دهند.

پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک

گفتنی است پیکاپ فوتون جی 7 اتوماتیک به یک موتور توربوشارژ با فناوری بورگوارد مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 240 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس ZF اتواتیک 8 سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک

چنین ارقامی پیکاپ جی 7 اتوماتیک ایران خودرو دیزل را به قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی بازار ایران تبدیل می‌کند. علاوه بر این‌که این خودرو از امکانات ایمنی و رفاهی پیشرفته‌ای بهره می‌برد، به دو قابلیت مهم زنجیر موتور و سامانه دو دیفرانسیل 4WD نیز مجهز شده است.