جعبه گلکسی S24

سامسونگ همراه گوشی چه چیزهایی در جعبه گلکسی S24 قرار داده است؟

گوشی های سری گلکسی اس 24 رسما معرفی شدند؛ اما سامسونگ همراه با گوشی، چه چیزهای دیگری را در جعبه گلکسی S24 قرار داده است؟

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، امشب گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ شامل مدل‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به‌صورت رسمی معرفی شدند. حالا که رویداد گلکسی آنپکد به پایان رسیده، ما اطلاعات بیشتری درباره این گوشی های پرچمدار و فوق‌العاده به‌دست آورده‌ایم و باید منتظر باشیم تا سری گلکسی اس 24 بتوانند جدیدترین آیفون‌های اپل را از تخت سلطنت به زیر بکشند.

اما یکی از سوال‌هایی که اکنون وجود دارد این است که سری گلکسی S24 درون جعبه خود چه چیزهایی را به خریداران خود ارائه می‌دهند؟ امروزه برخی از گوشی‌ها با تمام چیزهایی که کاربران برای استفاده نیاز دارند به خریداران عرضه می‌شوند؛ از جمله محافظ صفحه، شارژر و قاب محافظ. اما بسیاری از گوشی‌های بازار هم هستند که هیچ چیز خاصی را درون جعبه در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند و حتی شارژر ‌آنها را نیز باید به‌صورت جداگانه از بازار تهیه کنید.

جعبه گلکسی S24 شامل چه چیزهایی است؟

اما سامسونگ درون جعبه گلکسی S24 چه چیزهایی را همراه گوشی قرار داده است؟

  • کابل شارژ و انتقال داده USB-C
  • سوزن خروج سیم کارت
  • برگه‌های کاغذی ضروری

بر اساس اطلاعات منتشر شده، محتویات جعبه گلکسی S24 در کل خطوط تولید، یکسان است؛ بنابراین فرقی نمی‌کند که گلکسی اس 24 معمولی، گلکسی اس 24 پلاس یا گلکسی اس 24 اولترا را خریداری می‌کنید، چرا که برای همه این گوشی‌ها، محتویات جعبه همان چند موردی است که در بالا نام بردیم. با این اوصاف، مطابق انتظار خبری از هدفون، شارژر و قاب محافظ درون جعبه سری گلکسی اس 24 نخواهد بود.

جعبه گلکسی S24

البته این اصلا جای تعجب ندارد؛ چرا که مدت‌هاست که می‌بینیم حذف شارژر، هدفون و قاب محافظ از جعبه گوشی‌ها، به‌خصوص در گوشی های پرچمدار، به یک استاندارد تبدیل شده و این اتفاق، چیز جدیدی نیست. با توجه به گسترش استفاده از هدفون‌های بی سیم، حذف هدفون‌های سیمی از جعبه گوشی‌ها منطقی به‌نظر می‌رسد. قرار گرفتن قاب محافظ استاندارد درون جعبه می‌توانست اتفاق خوبی باشد، اما متاسفانه مدت‌هاست که سامسونگ برنامه‌ای برای قرار دادن قاب محافظ درون جعبه گوشی‌های خود ندارد. این غول کره‌ای همچنین چند طرح جدید و رسمی برای قاب محافظ گلکسی S24 را عرضه می‌کند که باید آنها را به‌صورت جداگانه خریداری کنید.

اما مهم‌ترین چیز در اینجا، شارژر است. طبق اطلاعات منتشر شده، گلکسی اس 24 از فناوری شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند؛ اما در گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا شاهد پشتیبانی از شارژر 45 واتی سیمی خواهیم بود. بنابراین اگر از سری گلکسی S23 یا میان‌رده‌های سری A سامسونگ، شارژر 45 یا 25 واتی در اختیار دارید، می‌توانید از همان شارژر برای شارژ کردن باتری سری گلکسی اس 24 استفاده کنید. اگر هم این شارژرها را ندارید باید به‌صورت جداگانه آن را از بازار خریداری کنید. به هر حال حذف شارژر از جعبه گوشی‌ها به یک اتفاق عادی و قابل انتظار تبدیل شده و باید به آن عادت کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*