۸ گیگابایت از فضای داخلی گلکسی اس ۷ به TouchWiz تعلق دارد

تمامی ما با این موضوع آشنا هستیم که وقتی برای خرید گوشی به بازار رفته و مدلی را می‌پسندیم، به ما گزینه‌های مختلف فضای ذخیره‌سازی آن موبایل را پیشنهاد می‌دهند. حال گوشی می‌خواهد ۱۶، ۳۲، ۶۴، و یا ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی داشته باشد، مقداری از این فضا توسط سیستم عامل، رابط کاربری و اپلیکیشن‌های از قبل نصب شده اشغال می‌گردند. در هر صورت اگر قصد خرید گوشی گلکسی اس ۷ را دارید بهتر است بدانید طبق خبری که امروز منتشر شده رابط کاربری TouchWiz در حدود ۸ گیگابایت از فضای داخلی این گوشی را اشغال می‌کند. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

همانطور که خواندید میزان قابل توجهی از حافظه‌ی ذخیره‌سازی  ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) به رابط کاربری TouchWiz اختصاص داده شده. با این حساب ۸ گیگابایت از حافظه‌ی رام شما قبل از نصب هرگونه اپلیکیشنی یا ذخیره اطلاعاتی از قبل اشغال شده.

اصولا یک کاربر پس از خرید گوشی سریعا چند گیگابایت اطلاعات مانند موسیقی، تصویر، بازی، ویدیو، و اپلیکیشن در حافظه ذخیره می‌کند و به راحتی نیمی از حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی گوشی اشغال می‌شود.

۸ گیگابایت از فضای داخلی گلکسی اس ۷ به TouchWiz تعلق دارد ۱

البته نکته‌ی خوبی نیز وجود دارد. خوشبختانه درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی به سری جدید گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge بازگشته و می‌توان با استفاده از کارت حافظه میزان فضای ذخیره‌سازی گوشی را افزایش داد.

با این حساب اگر قصد خرید یک موبایل جدید از سری گلکسی S7 را دارید بهتر است مدل ۶۴ گیگابایتی را در نظر بگیرید و یا اگر مدل ۳۲ گیگابایتی را می‌خواهید بخرید سعی کنید در کنار آن یک کارت حافظه‌ی پرسرعت میکرو اس دی نیز سفارش دهید.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*