انتشار تصاویری شماتیک آیفون ۵SE

با به پایان رسیدن نمایشگاه MWC 2016 ، دوباره بازار شایعات رونق گرفته و اطلاعات جدید درباره دیوایس‌های آتی کمپانی‌های بزرگ دنیای تکنولوژی منتشر می‌شوند. اینک استیو همرستافر طرح‌هایی شماتیک به اشتراک گذاشته که احتمالا مشابه طرح اصلی آیفون ۵SE می‌باشند.

Steve Hemmerstoffer که فعالیت‌های خود را با عنوان OnLeaks@ منتشر کرده و بیشتر به این نام شهرت یافته، تصاویر آیفون جدید اپل را از منبعی ناشناس دریافت کرده که به گفته وی عضوی از زنجیره تامین قطعات آیفون به‌شمار می‌رود.

گفته می‌شود آیفون ۵ اس ای ( iPhone 5se ) پانزدهم مارس (۲۵ اسفندماه) درکنار iPad Air 3 و نسل جدید اپل واچ (Apple Watch) معرفی خواهد شد. آیپد ایر ۳ برخی از ویژگی‌های آیپد پرو را به عاریه گرفته و از مداد اپل (Aplle Pencil) پشتیبانی خواهد کرد. درواقع آیپد ۳ جایگزینی برای آیپد پرو خواهد بود اما بدون آن نمایشگر بسیار بزرگ ۱۲.۹ اینچی، ولی دیگر مشخصات آن با آیپد پرو برابر یا حتی بالاتر از آن هستند، نظیر رم ۴ گیگابایتی، پخش صدا توسط ۴ اسپیکر و پشتیبانی از اپل پنسل و کیبورد هوشمند شرکت اپل. بدین ترتیب آیپد ایر ۳ قیمتی نازل‌تر برای کاربران به ارمغان خواهد آورد و خبر خوشحال‌کننده‌ای برای مشتریانی که بودجه خرید آیپد پرو را ندارند به‌حساب می‌رود.

تنها سه روز پس از مراسم احتمالی اپل در ۱۵ مارس، پیش‌فروش آیفون ۵se آغاز خواهد شد. با توجه به عکس لو رفته از آیفون آتی اپل، ماژول فلش دوربین از دایره در آیفون ۶اس به بیضی در آیفون ۵اس ای تغییر یافته است. این گوشی از SoC مورد استفاده از آیفون ۶اس (A9) بهره خواهد برد. قابلیت Apple Pay (سیستم پرداخت موبایلی اپل) نیز در ۵se گنجانده شده تا کاربران به‌راحتی هرچه تمام‌تر قادر به پرداخت مبلغ خریدهای خود باشند. مشخصا برای فناوری Apple Pay نیاز به تراشه NFC درون دستگاه و سنسور Touch ID برای تشخیص اثر انگشت زیر دکمه Home تعبیه شده‌اند. گفته می‌شود صفحه‌نمایش این آیفون ضعیف‌تر حساسیتی نسبت به فشار از خود نشان نمی‌دهد، با این وجود قابلیت‌های نرم‌افزاری ۳D Touch آیفون ۶اس در ۵اس ای نیز موجود خواهند بود.

در ادامه دو شماتیک قدیمی و جدید iPhone 5se را مشاهده خواهید کرد. ابعاد طرح جدید گوشی برابر با ۱۲۳.۹x58.7×7.6 یلی‌متر می‌باشد که در مقایسه با طرح قبلی به ابعاد ۱۳۸.۳x67.1×7.1 میلی‌متر اندکی کوچک و ضخیم‌تر شده است.

منبع : PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یعنی کی میاد تو ایران ؟ قیمتش چنده اگه بیاد؟