قیمت بستیون T77

قیمت بستیون T77 ، سدان وارداتی بهمن موتور در دی ماه 1402 اعلام شد

قیمت بستیون T77 به‌عنوان سدان وارداتی بهمن موتور در دی ماه 1402 اعلام شد. شرکت بی ام کارز قیمت جدید Bestune T77 را برای تسویه حساب به مشتریان اعلام کرد.

شرکت بی ام کارز که به‌عنوان زیرمجموعه شرکت بهمن موتور برای عرضه خودروهای وارداتی محسوب می‌شود، به‌تازگی قیمت بستیون T77 را برای تسویه حساب به مشتریان این خودرو اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری سدان وارداتی بهمن موتور آشنا خواهیم شد.

قیمت بستیون T77

در حالی که شرکت بی ام کارز مدتی قبل قیمت بستیون تی 77 را برای تسویه حساب به مشتریان حدود 1 میلیارد و 890 میلیون تومان در نظر گرفته بود، اما اکنون در دی ماه قیمت این خودرو برای تسویه حساب مشتریان را 1 میلیارد و 946 میلیون تومان اعلام کرده است. همچنین افزایش تعرفه‌های قانونی نیز بر اساس قرارداد جدید بر عهده مشتریان خواهد بود.

گفتنی است بستیون تی 77 به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ یورو 5 مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 166 اسب بخار و گشتاور 258 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر به‌شکل ترکیبی 7.1 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*