مشخصات گوشی هواوی P70

برخی از مشخصات فنی گوشی پرچمدار هواوی P70 لو رفت

اطلاعات فاش شده از مشخصات گوشی هواوی پی 70 – Huawei P70، نوید آمدن یک پرچمدار گردن کلفت و همه‌فن حریف را می‌دهد.

در حالی که پرچمداران جدید هواوی به موعد رونمایی نزدیک‌تر می‌شوند، دیجیتال چت استیشن جزئیاتی را از مشخصات فنی گوشی هواوی P70 منتشر کرده است.

بنابر گفته‌های این افشاگر معتبر، گوشی جدید یک صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی از نوع اولد با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد داشت. برای فراهم کردن تجربه صوتی خوشایند نیز از اسپیکرهای دوگانه در جلو برخوردار خواهد بود.

اما گوشی‌های سری P هواوی همواره دوربین‌های زبانزدی داشتند و ظاهرا این‌بار هم چنین است. او چینش دوربین‌های هواوی پی ۷۰ را مثلثی و با محوریت یک سنسور 50 مگاپیکسلی (OmniVision OV50H) به‌سایز 1/1.3 اینچ و گشودگی دیافراگم متغیر توصیف کرده است. دو عضو دیگر این ترکیب سه‌گانه، باید دوربین‌های فوق عریض 13 و تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی باشند.

مشخصات گوشی هواوی P70

دیجیتال چت استیشن از Kirin 9010 به‌عنوان قلب تپنده هواوی P70 نام برده است؛ تراشه‌ای که از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کند. پس برخلاف آنچه که در هواوی P60 دیدیم، ظاهرا خبری از تراشه اسنپدراگون در پرچمدار جدید نیست.

مورد هیجان‌انگیز دیگر، نرم افزار این گوشی است. گفته شده که P70 یکی از نخستین مدل‌های قابل آپدیت به سیستم عامل جدید هواوی، HarmonyOS NEXT خواهد بود. این نسخه، هارمونی او اس را از ریشه‌های اندرویدی خود دورتر می‌کند و وجهه یک سیستم عامل کاملا مستقل را به آن می‌دهد.

هواوی گوشی‌های سری P60 را در ابتدای بهار معرفی کرده بود و برای جانشینان آن‌ها هم انتظار رونمایی در بازه زمانی مشابهی می‌رود.