کابل شارژ تایپ C شیائومی

شیائومی از یک کابل شارژ تایپ C پرقدرت با قیمت ۳ دلاری رونمایی کرد!

کمپانی شیائومی از یک کابل شارژ تایپ C توانمند ۶۰ واتی رونمایی کرد که فقط ۳ دلار قیمتش است و برای گوشی‌ها، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها کارایی دارد.

شیائومی از یک کابل شارژ تایپ C با قابلیت انتقال سرعت ۶۰ واتی رونمایی کرد که قیمت فوق‌العاده پایینی دارد. این محصول نوآورانه با هدف تحول تجربه شارژ دستگاه‌های مختلف طراحی شده است. این کابل از امروز با قیمت ۱۹ یوان چین یا حدود ۳ دلار از طریق فروشگاه اینترنتی JD در چین فروخته می‌شود.

کابل شارژ تایپ C شیائومی؛ یک جادوگر به‌تمام معنا

کابل شارژ ۶۰ وات USB-C 2.0 این شرکت چینی برای ارائه شارژ پرسرعت طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها طراحی شده است. این کابل به فناوری جدید USB-C 2.0 مجهز است که انتقال انرژی کارآمد و قابلیت شارژ سریع را تضمین می‌کند. این کابل با توان خروجی ۶۰ وات می‌تواند زمان شارژ دستگاه‌های سازگار را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و راحتی بیشتری را برای آن‌ها فراهم کند.

کابل شارژ تایپ C شیائومی

رنگ این کابل سفید و طولش هم ۱ متر است. شیائومی آن را به‌شکلی طراحی کرده که برای استفاده روزمره کاربرانش آسان باشد. طول ۱ متری مناسب آن است که گوشی را به پاوربانک متصل کرده و آن‌ها را داخل کیف‌تان بگذارید. علاوه بر ظرفیت شارژ سریع، سرعت انتقال داده با آن نیز بالاست (۴۸۰ مگابیت بر ثانیه) و می‌تواند در عرض مدت زمان کمی فایل‌های شما را جابجا کند. کابل شارژ شیائومی فقط ۳۲ گرم وزن دارد؛ بنابراین حمل کردن آن شما را به‌دردسر نخواهد انداخت.

تنها با پرداخت ۳ دلار می‌توانید صاحب کابل باکیفیت شیائومی شوید و از سرعت شارژ ۶۰ واتی و همینطور سرعت انتقال فایل بالای آن لذت ببرید. این کابل گزینه مناسبی برای انواع لپ تاپ‌های مدرن از جمله مک بوک‌های اپل است که از پورت USB-C برای شارژ پشتیبانی می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*