افزایش قیمت پراید وانت 151 در بهمن ماه

قیمت پراید وانت بی‌ترمز به سمت 400 میلیونی شدن

قیمت پراید 151 SE با سرعت در حال افزایش است و در آینده باید انتظار داشت این وانت سایپا با قیمت 400 میلیون تومانی در بازار معامله شود.

روند افزایش قیمت پراید 151 یا همان پراید وانت طی چند روز اخیر نشان می‌دهد که قیمت این محصول سایپا به سرعت در حال حرکت به محدوده 400 میلیون تومان است. بر اساس جدیدترین اخبار خودرو داخل کشور، قیمت مدل صفرکیلومتر این وانت از مرز 300 میلیون تومان گذشته است و به نظر نمی‌رسد توقفی در روند افزایش آن صورت بگیرد.

افزایش روزافزون قیمت پراید وانت

افزایش قیمت پراید وانت 151 در بهمن ماه

به‌تازگی لیست قیمت کارخانه ای محصولات سایپا برای بهمن ماه 1402 منتشر شد که نشان می‌داد پراید 151 تیپ DA صفر کیلومتر با قیمت کارخانه 255 میلیون به فروش می‌رسد و لاینر اتاق بار آن هم با قیمت 3 میلیون تومان در قالب آپشن به مشتریان ارائه می‌شود!

این وانت سایپا تا 6 بهمن حدود 300 میلیون تومان در بازار آزاد قیمت خورد. گزارش‌ها حکایت از این دارند که حالا 8 بهمن قیمت پراید 151 لاینر در بازار به 304 میلیون تومان هم رسیده است. در کمال تعجب، حتی نسخه‌های کارکرده این وانت سایپا با قیمت 250 تا 300 میلیون تومان به فروش گذاشته شده‌اند. با توجه به این مشاهدات، بعید نیست اگر قیمت پراید وانت در آینده نزدیک به 400 میلیون تومان برسد.

پراید وانت که از سال 1393 روی خط تولید سایپا قرار گرفته است، در حال حاضر در تیپ SE با موتور 1.3 لیتری 4 سیلندر 71 اسب بخاری به‌همراه گیربکس دستی 5 سرعته عرضه می‌شود. از لحاظ امکانات ایمنی و رفاهی هم این محصول سایپا در نازل‌ترین سطح قرار دارد و حتی فاقد امکانات پایه مثل کنترل پایداری، کنترل کشش، توزیع نیرو ترمز و کنترل حرکت در سربالایی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*