حراج شماره های رند همراه اول

دور جدید حراج شماره های رند همراه اول به مناسبت دهه فجر آغاز می‌شود

دور جدید حراج شماره های رند همراه اول به‌مناسبت ایام دهه فجر 1402 آغاز می‌شود. در ادامه به بررسی جزئیات این طرح می‌پردازیم.

با اعلام شرکت ارتباطات سیار ایران، دور جدید حراج واگذاری شماره های رند همراه اول به‌مناسبت ایام دهه فجر 1402 از روز پنجشنبه 12 بهمن 1402 شروع می‌شود. متقاضیان برای مشاهده و شرکت در این حراج می‌توانند به سامانه حراج همراه اول به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور مراجعه کنند.

همراه اول، اپراتور اول تلفن همراه کشور بر اساس اصول و ساختار ارزشی خود و به‌منظور ارائه و انجام خدمات آسان و در دسترس برای عموم متقاضیان شماره های رند، اقدام به واگذاری شماره های رند خود می‌کند. این شماره‌ها از طریق برگزاری حراج برای عموم متقاضیان و به‌صورت اینترنتی از طریق آدرس اینترنتی http://rond.mci.ir در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرند.

شرایط شرکت در حراج شماره های رند همراه اول

برای شرکت در حراج شماره های رند همراه اول باید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در این طرح را تایید کنید و سپس اطلاعات درخواستی و هویتی خود را به‌طور صحیح در سامانه مذکور وارد نمایید. در مرحله بعد باید رقم ودیعه که معادل 20 درصد مبلغ پایه شماره تلفن همراه مد نظر است را به‌صورت آنلاین واریز کنید. برقراری اعتبار زمانی هر حراج به دو شرط بستگی دارد که برای به پایان رسیدن حراج باید هر دو شرط برقرار باشد. شرط اول این است که زمان قانونی حراج به اتمام برسد؛ این زمان برای هر حراج متفاوت است و در زمان شروع حراج اعلام خواهد شد. شرط دوم هم این است که از زمان آخرین پیشنهاد قیمت برای یک شماره باید هشت ساعت گذشته باشد. در صورتی که پیش از اتمام مدت زمان حراج، پیشنهاد جدیدی دریافت شود، مدت زمان حراج برای یک دوره هشت ساعته دیگر تمدید خواهد شد.

همه متقاضیان برای شرکت در حراج شماره های رند همراه اول می‌توانند به آدرس اینترنتی rond.mci.ir مراجعه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*