گلکسی S24 سامسونگ خوش تعمیرترین پرچمدار

گلکسی S24 سامسونگ با این تست، خوش تعمیرترین پرچمدار امسال شد

بر اساس تست‌های تعمیرپذیری انجام شده روش گوشی گلکسی S24 سامسونگ، این گوشی به‌عنوان خوش تعمیرترین پرچمدار سال 2024 شناخته شد.

مطابق همیشه، همزمان با رونمایی از سری گوشی های پرچمدار گلکسی S24 سامسونگ، انجام تست‌های مختلف عملکردی و استقامتی روی این گوشی‌ها آغاز شده است. یکی از تست‌های همیشگی پرچمداران، تست تعمیرپذیری است که به‌تازگی روی مدل استاندارد گلکسی اس 24 انجام شده است. این آزمایش توسط کانال یوتیوب PBKreviews انجام شده که هفته گذشته تست مشابهی را روی گلکسی اس 24 اولترا انجام داده بود.

جزئیات بیشتر این تست و دوام و استقامت آن را می‌توانید در ادامه این متن مطالعه فرمایید.

گلکسی S24 سامسونگ؛ خوش تعمیرترین پرچمدار سال 2024

همان‌طور که در ویدیوی زیر هم نمایش داده شده، اندازه سیستم خنک‌کننده مسی محفظه بخار استفاده شده در گلکسی اس 24 در مقایسه با سال گذشته بزرگتر شده و ابعاد آن تقریبا به دو برابر قبل رسیده است. این افزایش اندازه سیستم خنک‌کننده پیش‌تر در گلکسی اس 24 اولترا هم مشاهده شده بود و به نظر می‌رسد یکی از اقدامات زیربنایی مهم سامسونگ در همه پرچمداران سال 2024 خود است.

در ویدیوی زیر می‌توانید مراحل باز کردن گوشی Galaxy S24 Ultra و جدا کردن تک تک اجزای تشکیل دهنده آن را مشاهده فرمایید.

برای دستیابی به داخل گوشی لازم است که قاب پشتی از طریق اعمال حرارت برداشته شود. با برداشتن قاب پشت می‌توان متوجه شد که کاورهای لنز دوربین در گلکسی اس 24 اولترا هریک به‌طور جداگانه قابل تعویض هستند. همچنین همان‌طور که در ویدیوی بالا قابل مشاهده است، مدل استاندارد گلکسی اس 24 بر خلاف مدل‌های پلاس و اولترا فاقد آنتن UWB است.

در گجت نیوز بخوانید:

گلکسی اس ۲۴ در برابر گوگل پیکسل ۸؛ بهترین گوشی اندرویدی دنیا کدام است؟

برد اصلی گلکسی اس 24 همانند سال گذشته دو لایه بوده و دوربین سلفی آن با چسب سر جای خود محکم شده است. بنابراین اگر قصد برداشتن یا تعویض دوربین سلفی را داشته باشیم، باید با استفاده از کارد یا هر ابزار تیز دیگر چسب را ببریم. از سوی دیگر اما دوربین‌های پشتی به‌راحتی قابل تعویض بوده و می‌توان با حداقل دردسر آن‌ها را از جای خود خارج کرد. بر اساس این ویدیو، هم دوربین اصلی و هم دوربین تله فوتوی به کار رفته در ماژول پشت گلکسی اس 24 از لرزشگیر نوری بهره خواهند برد.

باتری Galaxy S24 به‌سادگی و با استفاده از یک ورق کاغذ یا هر جسم نازک دیگر از جای خود خارج می‌شوند؛ اما جدا کردن صفحه نمایش بدون آسیب رساندن به آن تقریبا غیرممکن است. با این وجود اگر کسی قصد تعویض نمایشگر گوشی را داشته باشد، احتمالا پانل آن قبلا آسیب دیده است! بنابراین جدا کردن آن حتی با آسیب دیدن مشکل چندانی ایجاد نخواهد کرد.

بررسی Galaxy S24

در پایان، کانل PBKreviews به گلکسی اس 24 امتیاز تعمیرپذیری 9 از 10 را اعطا کرد. به این ترتیب کوچکترین پرچمدار امسال سامسونگ، گلکسی S24 به خوش تعمیرترین گوشی پرچمدار سال 2024 تبدیل می‌شود. این گوشی در بخش‌های «در دسترس بودن قطعات»، «سهولت تعویض باتری» و «تعویض‌پذیری آسان اجزای جانبی مثل پورت شارژر» به امتیاز کامل دست پیدا کرد و در بخش‌های «چینش منظم اجزای داخلی»، «مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر» و «امکان تعویض صفحه نمایش» هم به امتیاز 1.5 از 2 رسید.

سری گوشی‌های گلکسی اس 24 سامسونگ همین امروز به‌طور رسمی روانه بازار شده‌اند. بنابراین می‌توانید به‌زودی منتظر ورود آن به بازار کشورمان باشید.

همچنین بخوانید:

قیمت گلکسی S24 ، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا در ایران چقدر خواهد بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*