خطوط سبز رنگ عجیب روی نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا، صدای خریداران را درآورد!

برخی از کاربران، خطوط سبز رنگ عجیبی را روی نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ – Samsung Galaxy S24 Ultra دیده‌اند که نگران‌کننده به‌نظر می‌رسد.

چندین کاربر در انجمن اجتماعی محبوب ردیت گزارشی را با مضمون به‌مشکل خوردن نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا منتشر کرده‌اند و حسابی از دست سامسونگ عصبانی هستند. مشکل ظاهرا پدیدار شدن خطوط سبز رنگ عجیبی روی تصویر است. برخی از کاربران با یک خط و برخی دیگر با چندین خط سبز و سفید روبرو شده‌اند.

کاربران آسیب‌دیده انواع روش‌های پیشنهادی برای حل این مشکل را بررسی کرده‌اند. از راه‌اندازی مجدد دستگاه گرفته تا ریست فکتوری، ولی هیچ یک از آن‌ها نمی‌تواند مشکل را حل کند. گرچه تعداد این گزارش‌ها محدود است، اما همین تعداد کم هم می‌تواند نگرانی‌هایی را در ارتباط با کنترل کیفیت ضعیف گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت سامسونگ به‌وجود بیاورد.

خطوط سبز نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا

یکی از کاربران تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد فقط شش روز بعد از خریدن گلکسی S24 Ultra با این مشکل مواجه شده است. همانطور که در بالاتر هم گفتیم تعداد این گزارش‌ها فعلا محدود است و امکان دارد این مشکل خطوط سبز نمایشگر خیلی گسترده نباشد؛ اما سامسونگ باید خیلی زود ریشه این مشکل را شناسایی کرده و گوشی‌های دیگری که با خطوط سبز رنگ مواجه شده‌اند را پیدا کند.

عدم واکنش سامسونگ به خطوط سبز نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا

اگر شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید، اولین کاری که باید انجام دهید، حفظ کردن خونسردی خودتان است؛ چرا که به‌احتمال خیلی زیاد این یک باگ نرم افزاری است و با یک بروزرسانی در آینده برطرف خواهد شد. اما وقتی بعد از گذشت چند روز سامسونگ واکنشی به این گزارش‌ها نشان نمی‌دهد، این کمی ما را نگران می‌کند. توصیه می‌کنیم با نمایندگان سامسونگ یا گارانتی مربوطه ارتباط بگیرید و مشکل دستگاهتان را با آن‌ها مطرح کنید. به‌نظر می‌رسد که آن‌ها می‌توانند پاسخ قانع‌کننده‌تری به این مشکل بدهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*