اپلیکیشن فلای تودی

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با اپلیکیشن فلای تودی

در عصر سرعت و تکنولوژی یکی از معیارهای مهم برای سنجش کیفیت خدمات در شرکت‌های مختلف، بحث سرعت ارائه خدمات است. این‌که بتوانید در کمترین زمان ممکن به بهترین نحو از خدمات یک شرکت بهره‌مند شوید. فلای تودی یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است که در همین جهت، بهترین اپلیکیشن رزرو هتل را در اختیار شما گذاشته است.

با نصب این اپلیکیشن می‌توانید به سادگی و حتی در رختخواب خود، هتل مورد نظرتان را در سراسر جهان با ارزانترین قیمت رزرو کنید. با اپلیکیشن سفر فلای تودی همچنین می‌توانید خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و بیمه مسافرتی را نیز انجام دهید و تجربه متفاوتی از سفر داشته باشید.

از آنجا که این شرکت گردشگری مدام در تلاش است تا همگام با نیازهای روز و انتظارات مسافران پیش برود، ارائه خدمات خود را به فراتر از خدمات حضوری و وبسایت گسترش داده است. اکنون چند سالی است اپلیکیشن فلای تودی مسیر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را برای مسافران ساده‌تر کرده است. اکنون کافی است اپلیکیشن فلای تودی را نصب کنید تا با چند کلیک ساده خرید خود را در گوشی هوشمندتان انجام دهید.

خدمات ارائه ‌شده در اپلیکیشن فلای تودی

– بلیط هواپیما: با استفاده از اپلیکیشن فلای تودی، امکان خرید بلیط هواپیما از 900 ایرلاین داخلی و خارجی وجود دارد.

– خرید پرواز در کِی‌کُجا: سرویس جدید فلای تودی که امکان خرید ارزان بلیط هواپیما داخلی و خارجی را در بازه‌های زمانی مختلف فراهم کرده است. محصول جدید فلای تودی همان چیزی است که گردشگران ماجراجو می‌خواهند. جایی برای اطلاع یافتن از ارزان‌ترین سفرها، چه داخلی و چه خارجی، به هر مقصدی در دنیا که باشد. وقتی وارد اپلیکیشن فلای تودی می‌شوید، احتمالا نام کی کجا نظر شما را جلب خواهد کرد. وارد صفحه کی کجا شوید و ببینید از مبدا شهری که هستید به کدام شهرهای ایران و جهان می‌توانید سفر ارزان داشته باشید.

– رزرو هتل: امکان رزرو بیش از 1.5 میلیون هتل و اقامتگاه در سراسر جهان با مقایسه قیمت‌ها و امکانات آنها در این اپلیکیشن وجود دارد.

– بلیط قطار: فلای تودی به‌تازگی سرویس خرید بلیط قطار را به سبد محصولات خود اضافه کرده است. با استفاده از اپلیکیشن نیز می‌توانید بلیط قطار را از شرکت‌های ریلی و در تمام مسیرهای داخلی خریداری کنید.

– بیمه مسافرتی: امکان خرید بیمه مسافرتی نیز در این اپ وجود دارد. با خرید بیمه مسافرتی می‌توانید در صورت بروز هرگونه حادثه در طول سفر، از حمایت مالی برخوردار شوید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن فلای تودی

اپلیکیشن فلای تودی در نسخه جدید، مزایا و امکانات متعددی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها به اختصار اشاره خواهیم کرد:

  • سرعت در نمایش نتایج
  • طراحی جذاب
  • کاربری آسان
  • امکان مشاهده سوابق سفر
  • امکان اطلاع از آخرین تغییرات قیمت‌ها
  • استفاده از ابزارهایی برای پیدا کردن ارزان‌ترین گزینه‌ها (تقویم قیمتی و نمودار قیمتی)
  • امکان رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما و قطار به‌صورت همزمان
  • امکان خرید اینترنتی با کارت‌های عضو شتاب
  • استرداد آنلاین
  • دریافت بلیط و واچر هتل به‌صورت آنی از طریق پیامک و ایمیل
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

چطور می‌توان اپلیکیشن فلای تودی را دریافت کرد؟

چنانچه قصد داشته باشید این اپلیکیشن مفید و کاربردی را در کنار سایر اپلیکیشن‌ها در گوشی هوشمند خود داشته باشید، کافی است به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید و بر روی لینک دریافت اپلیکیشن کلیک کنید. علاوه بر این، از طریق برنامه‌هایی چون بازار و مایکت هم قادر خواهید بود این نرم افزار را دریافت و نصب کنید.

خوشبختانه نصب اپلیکیشن فلای تودی مراحل پیچیده‌ای ندارد و هر کسی می‌تواند آن را نصب و استفاده کند. پس از اتمام مراحل نصب، شما قادر خواهید بود از این اپلیکیشن استفاده کنید.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که چنانچه پیشتر در وب‌سایت فلای تودی حساب کاربری نداشته‌اید، باید ابتدا یک حساب کاربری برای خود بسازید. البته در اپلیکیشن فلای تودی مراحل ساخت حساب کاربری بسیار ساده است، با این حال در قسمت راهنمای سفر، کلیه اطلاعاتی که برای ساخت حساب کاربری و خرید نیاز دارید، ارائه شده است.

برای دانلود و نصب اپلیکیشن می‌توانید به سایت فلای‌تودی یا گوگل پلی مراجعه کنید.

دانلود اپلیکیشن فلای تودی

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*