اپل تحسین برانگیزترین کمپانی جهان سال ٢٠٢٣

اپل برای هفدهمین سال متوالی، تحسین برانگیزترین کمپانی جهان لقب گرفت

اپل برای هفدهمین سال متوالی موفق شد لقب تحسین برانگیزترین کمپانی سال مجله فورچون را کسب کند. لقبی که ظاهرا برای اپل ساخته شده است.

هر سال، فورچون فهرستی از پرآوازه‌ترین شرکت‌های جهان را منتشر می‌کند و اپل به‌مدت ۱۷ سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست تحسین برانگیزترین کمپانی جهان شده است. فهرست کامل فورچون شامل ۱۵۰۰ شرکت می‌شود که ۱۰۰۰ شرکت آن‌ها آمریکایی و ۵۰۰ شرکت دیگر غیرآمریکایی هستند. همچنین تمامی این شرکت‌ها حداقل ۱۰ میلیارد دلار درآمد دارند.

از بین کل ١۵٠٠ شرکت عضو فورچون، برترین آن‌ها انتخاب شده‌اند تا این فهرست به ۶٨٠ شرکت محدود شود. سپس مدیران ارشد این کمپانی‌ها به مراسمی دعوت شدند تا بهترین شرکت‌ها مشخص شوند. این کمپانی‌ها از نظر ارزش سرمایه‌گذاری، کیفیت مدیریت، مسئولیت اجتماعی و غیره ارزیابی می‌شوند.

اپل تحسین برانگیزترین کمپانی جهان سال ٢٠٢٣

اپل یک‌بار دیگر با بیشترین امتیاز در زمینه مسئولیت اجتماعی، پایداری مالی، نوآوری و رقابت جهانی در صدر جدول قرار گرفته است. این شرکت آمریکایی مستقر در کوپرتینو را مایکروسافت و آمازون دنبال می‌کنند. مایکروسافت امسال به جایگاه دوم رسیده و رتبه اول در صنعت نرم‌افزار کامپیوتر را به‌دست آورده است؛ در حالی که آمازون یک رتبه تنزل داشته، اما همچنان امتیازهای بالایی را در خدمات اینترنتی و خرده فروشی کسب کرده است.

در حالی که اپل با امتیاز ٨.١٩ در صدر جدول تحسین برانگیزترین شرکت‌های سال قرار گرفته، اما همچنان نسبت به دوره گذشته امتیاز کمتری را کسب کرده است. این کمپانی دوره قبلی امتیاز ٨.۶۵ را کسب کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*