شیائومی ردمی آ 3

اولین تصاویر از گوشی جدید شیائومی ردمی A3 منتشر شد

این تصاویر واقعی، بسته‌بندی و طراحی پشت گوشی جدید شیائومی، ردمی ای 3 – Redmi A3 را نشان می‌دهند؛ گواهی بر اینکه ورود آن به بازار نزدیک است.

مدل‌های سری A ردمی، ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی هستند و حالا آن‌طور که در این تصاویر پیداست، یک عضو جدید به‌نام ردمی A3 به آن‌ها اضافه شده است. این گوشی، نسبت به ردمی A2 و A1 بزرگ‌تر شده و به‌جای صفحه نمایش 6.52 اینچی، پنل 6.71 اینچی دارد.

همچنین نخستین مدل از این سری با رفرش ریت 90 هرتز محسوب می‌شود. شاید این نرخ را خیلی کم بدانید؛ ولی فراموش نکنید درباره گوشی هوشمندی صحبت می‌کنیم که احتمالا حدود 100 دلار قیمت خواهد داشت. البته ردمی A2 از این هم ارزان‌تر بود و با برچسب قیمت 75 دلار عرضه شد.

بر اساس مندرجات روی جعبه ردمی آ 3، این گوشی 128 گیگ حافظه داخلی و 4 گیگ رم دارد. احتمالا گران‌ترین نسخه نیز همین خواهد بود.

همچنین با وجود اینکه طراحی ردمی A2 خیلی شبیه به ردمی A1 بود؛ این‌بار تفاوت محسوسی را شاهد هستیم؛ طوری که برآمدگی بزرگ دوربین عقب ردمی A3 تا حدی یادآور شیائومی 13 اولترا است. البته این شباهت صرفا ظاهری خواهد بود و انتظار کیفیت عکاسی در حد پرچمدار شیائومی را نداشته باشید!

به‌نظر می‌رسد تا چند روز دیگر، این گوشی به‌طور رسمی توسط شیائومی معرفی و عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*