گوشی TCL 505

گوشی TCL 505 با نمایشگر سریع، اندروید ۱۴ و قیمت اقتصادی رونمایی شد

گوشی TCL 505 به‌عنوان یک محصول اقتصادی و جذاب با نمایشگر سریع ۹۰ هرتزی، سیستم عامل اندروید ۱۴ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی شد.

کمپانی تی‌سی‌ال از یک گوشی جدید و اقتصادی در سری گوشی‌های ۵۰ خودش رونمایی کرد که از نظر ظاهری شباهت زیادی با آن‌ها دارد و نقطه مشترک بین این محصولات، یعنی نمایشگر سریع و قیمت اقتصادی را یدک می‌کشد. گوشی TCL 505 تازه رونمایی شده، به یک نمایشگر ۶.۷۵ اینچی IPS LCD با وضوح +HD و نرخ تازه‌سازی صفحه ۹۰ هرتزی مجهز است. این پنل از جدیدترین فناوری پوشش ضد انعکاس NxtVision کمپانی تی‌سی‌ال بهره می‌برد که می‌تواند اوج روشنایی ۴۰۰ نیت و فیلتر نور آبی را هم ارائه کند.

مشخصات و امکانات گوشی TCL 505

در قلب تپنده گوشی ارزان قیمت و جذاب TCL، چیپست هلیو G35 مدیاتک با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی حضور دارد. یک اسلات کارت حافظه میکرو اس‌دی هم برای افزایش فضای ذخیره‌سازی گوشی در دسترس کاربران است. در پشت قاب گوشی تی سی ال از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با یک سنسور ۱/۲.۵۵ اینچی و دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق استفاده شده است. دوربین سلفی آن هم ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی TCL 505

در بخش نرم افزاری شاهد حضور سیستم عامل اندروید ۱۴ گوگل هستیم. یک باتری ۵،۰۱۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه تأمین شارژ دستگاه را بر عهده دارد که با توان ۱۰ وات شارژ می‌شود. سازنده چینی محصول جدید خودش را در دو رنگ آبی اقیانوسی و خاکستری فضایی راهی بازار می‌کند.

گوشی TCL 505

هنوز قیمت این محصول مشخص نیست، ولی به‌احتمال خیلی زیاد شرکت لیان همراه به‌عنوان نمایندگی رسمی TCL در ایران، به‌زودی این محصول را به بازار کشور خواهد آورد. گوشی جدید تی‌سی‌ال با چنین امکانات جذاب و قیمت اقتصادی احتمالی، رقابت برای هر محصول ارزان قیمتی در بازار ایران را دشوار خواهد کرد. به‌زودی اطلاعات بیشتری از این محصول به‌دست ما خواهد رسید که با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*