بهترین رستوران کرمانشاه الیپی

بهترین رستوران کرمانشاه کجا است؟

بهترین رستوران کرمانشاه کجا است؟ کدام رستوران بهترین غذاهای فرنگی، ایرانی، فست فود، نوشیدنی، قلیان، دنده کباب و خورشت خلال کرمانشاهی را دارد؟

اگر در شهر کرمانشاه زندگی می‌کنید یا قصد سفر به این استان را دارید، احتمالا چنین سوالی را از خودتان پرسیده‌اید که بهترین رستوران کرمانشاه برای مهمانی های خانوادگی و صرف دنده کباب همراه با قلیان کجا است؟

مجموعه رستوران الیپی به عنوان بزرگ ترین رستوران کرمانشاه در فضایی مجلل، شاد و پرنشاط با منویی متنوع در چهار محیط متفاوت شایسته‌ترین میزبان برای شما و عزیزان‌تان خواهد بود که در ادامه به معرفی تمام قسمت‌های آن می‌پردازیم.

تالار ملل لوکس ترین رستوران کرمانشاه

در بخش تالار ملل لوکس ترین رستوران کرمانشاه می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی ‌و دریایی را میل کنید. این تالار با ظرفیت 300 نفر می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای در پذیرایی از مهمان‌های ویژه‌تان باشد. همچنین در این بخش از رستوران می‌توانید با خیال راحت مهمانی‌های خانوادگی، قرارهای کاری یا حتی جشن تولد عزیزان‌تان را برگزار کنید. توصیه ما به شما این است که در تالار ملل الیپی از دنده کباب، شیشلیک و خورشت خلال شان به هیچ‌وجه غافل نشوید و اگر از طرفداران پیتزا و ساندویچ هستید، کافی‌ست یک بار پیتزای بوقلمون یا ساندویچ رست بیف این رستوران را امتحان کنید تا متوجه شوید چرا بهترین فست فود کرمانشاه در الیپی پخت می‌شود.

الیپی کلاب در بهترین رستوران کرمانشاه

جذاب‌ترین بخش رستوران الیپی قسمت کلاب است که می‌تواند شب خاطره‌انگیزی را برایتان رقم بزند. در الیپی کلاب با ظرفیت 120 نفر و امکان رزرو برای مراسمات شما هرشب دیجی تاپ استار با موزیک‌های شنیدنی و متنوع در خدمت مشتریان است تا در محیطی متفاوت و دوست‌داشتنی علاوه‌بر انواع دسرها، بار سرد و گرم از موسیقی زنده نیز لذت ببرید. همچنین در این بخش می‌توانید قلیان مورد علاقه‌تان را هم سفارش دهید.

تالار الیپی ، بزرگ ترین رستوران کرمانشاه

بهترین رستوران کرمانشاه

تالار الیپی با ظرفیت 450 نفر بی‌تردید مجلل ترین تالار کرمانشاه است. محیطی جذاب با پرسنلی حرفه‌ای که قطعا بهترین انتخاب برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات شما خواهد بود. شما می‌توانید به‌طور کامل برگزاری مراسم و خدمات را به مجموعه الیپی بسپارید تا با خیال آسوده در خلال جشن عقد یا میهمانی‌تان به سایر امور رسیدگی کنید. اگر تعداد میهمانان شما بیشتر از 400 نفر است، نگران نباشید؛ زیرا می‌توانید از فضای باغ جلوی تالار با ظرفیت 300 نفر به‌صورت سر باز و 140 نفر در داخل آلاچیق‌های مجلل واقع در باغ استفاده کنید.

باغ الیپی

بهترین رستوران کرمانشاه

در این فضا چند سایه‌بان چتری (آلاچیق) نیز با ظرفیت 50 نفر قرار گرفته که می‌توانید در آنجا همانند سایر بخش‌های باغ  در کنار نوشیدنی‌های سرد و گرم و قلیان، کباب، جگر یا سایر خوراکی‌های لذیذ این‌چنینی را با نان داغ میل کنید.

بهترین رستوران کرمانشاه

اما نکته جذاب تالار و باغ الیپی امکان برگزاری عقد آریایی در این مکان است. شما می‌توانید مراسم عقد و ازدواج‌تان را در چنین محیط خاص و زیبایی به روزی خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی تبدیل کنید. برای مهمانان مراسمات و سایر مراجعین رستوران یک پارکینگ با ظرفیت 120 ماشین در نظر گرفته شده است که سبب می‌شود بگوییم الیپی بهترین رستوران غرب کشور است!

کافه مافیا ، خفن ترین رستوران کرمانشاه

گذشته از تمام موارد بالا یک کافه مافیا نیز در طبقه فوقانی خفن ترین رستوران کرمانشاه قرار دارد تا علاقه‌مندان به بازی‌های کارتی نیز بتوانند اوقات خوشی را در الیپی سپری کنند.

آدرس بهترین رستوران کرمانشاه کجا است؟

مجموعه رستوران بین المللی الیپی در کرمانشاه، کسری (خیابان شهید جعفری)، روبه روی بلوار باغچه‌بان واقع شده و شماره تماس آن‌ها 08337247011 و 08337247022 است. همچنین الیپی را می‌توانید در اینستاگرام با نشانی ellipi_restaurant پیدا کنید.

لوکیشن رستوران الیپی کرمانشاه روی نقشه