شیائومی می ۵ تاکنون بیش از ۱۴ میلیون پیش‌‌فروش داشته است!

همانطور که می‌دانید شیائومی به تازگی در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) از جدیدترین پرچم‌دار خود به نام شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) رونمایی کرد. این گوشی قرار است که در چین از یکم مارس ( یازدهم اسفند ) به فروش برسد. درصورتی‌که کنجکاو هستید چند نفر برای فروش فردا ثبت نام کرده‌اند باید بگویم که بیش از ۱۴ میلیون. البته این رقم توسط کمپانی شیائومی منتشر شده و قابل تایید است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

این رکود فوق العاده جالب و قابل توجهی به نظر می‌رسد و احتمالا باید شاهد فروش عالی از شیائومی Mi 5 باشیم. پرچم‌دار شیائومی قرار است فردا در چین از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی عرضه گردد، و احتمالا کمپانی علاقه دارد پرچم‌دار خود را در رنگ‌بندی سفید و مدل‌های ۳ گیگابایت رم با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۳ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه کند.

در حال حاضر در مورد دیگر نسخه‌ها و رنگ‌بندی‌های دیگر صحبتی نشده که شامل مدل بالارده‌ی Mi 5 با پشت سرامیکی نیز می‌گردد. در هر صورت به احتمال زیاد با عرضه‌ی موفق گوشی در چین باید شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد زمان عرضه‌ی دیگر مدل‌‌ها نیز باشیم.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*